rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Döner
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Gebze Kebap

Osman Yıldız Mah. Kadıoğlu Cad. No:1 Gebze (Merkez)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z06.02.2026klasik gebze kebap hep lezzetli hep lezzetli ellerinize emeğinize sağlık
...n04.02.2026lahmacunun hakkını verenlerden
...a19.01.2026Ufak yazınız için teşekkür ederim ellerinize sağlık ama salatada soğan vardı :) çok lezzetliydi adama dokunduğu için Urfa söyledim hem lezzeti hem de yemesi keyifliydi sadece soğuktu bilginiz olsun
...n18.01.2026Pide de lahmacun da gerçekten çok iyiydi. Malzemesi bol, lezzeti yerinde. Tekrar sipariş veririm.
...n21.11.2025gerçekten de güzeldi
...i15.11.2025Gerçekten çok lezzetli yemek ve paketlenmesi özenli Allah bereketinizi artırsın
...r25.09.2025Pideler çok başarılıydı tekrar kesinlikle sipariş vericem.Ellerinize sağlık.Kolay gelsin
...r29.08.2025Her şey çok güzel di elinize sağlık
...ı27.08.2025Sıcak ve güzeldi sadece biraz geç geldi oda yoğunluktan galiba
...ş28.07.2025Ürün gayet doyurucuydu normal şartlarda siparişin hepsini yerdik ama bu sefer yiyemedik
...y17.07.2025Yemekleri bayattı ısıtılıp göndermiş geldiğinde ekmek taş gibiydi
...k11.01.2026Mezeleri beğenmedim aşırı tuzluydu. Et şiş yanmıştı pişmekten ve çok geç geldi.
...n05.01.2026Çok geç geldi soğumuştu
...n06.08.20252,5 saatte geldi
...m30.08.2025Soğuk geldi
...c13.03.2026Baştan sağma iş yapıyorlar hiçte güzel değil
...l10.03.2026ilk ve son siparişim
...u07.02.2026 Her şey berbattı kusura bakmayın ilk defa bir siparişim sonucu aç kaldım yani özensiz hazırlanmıştı mezeniz ekşimişti lütfen insanlara göndermeden önce tadına bakın rezaletti çatal bile konulmamış
...n11.01.2026Normalde bu şekilde sipariş ettiğim ve beğenmediğim yemeklere kolay kolay yorum yapmam ama gerçekten tadı kötüydü ve lezzetsizdi
...y11.01.2026kıymalı pide istedim kaşarlı pide geldi haliyle yiyemediler bir kısmını acılı lahmacun diye belirttik hepsi acisizdi yedikten sonra değişik bir tat bıraktı ağızda puanı yüksek diye denemek
...u11.11.2025Ürünler eksik geldi
...n10.11.2025Adana dürümünüz aşırı kötüydü, yiyemedim.
...y29.10.2025Ciğer bozuk geldi ızgarada pişmesine rağmen yeşilenmiş
...n13.10.2025Çok kötü
...n29.09.2025İçecekler farklı marka geldi.içerik olarak biber fln yoktu zaten
...r28.09.2025Yemeğim 2 saat sonra bana ulaştı 1saati geçti siparişim gelmedi restoranı aradım kuryeye çok önceden verildiği söylendi ve getiren kişi kurye değil yoldan geçen bir arabayla yemeğim buz gibi geldi
...u23.09.2025Lahmacunun içi hiç pişmemiş çiğ kalmıştı
...ş05.09.2025Yedikten sonra midemi bozdu
...n01.09.2025Lahmacun tatsız tutsuz ne yedıgımı anlamafım sıpaiş tam 2 saat sonra geldı künefe zaten asla yenılmıo çöpe attım
...z31.08.2025Hıc bırı tam degıldı sogan bıber 4 adet siş ve kebaptan başka bırsey yoktu
Monday11:3011:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: bilal.yildirimkaya@hs09.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Nebahat Demir

Gebze Kebap