rider-banner-icon
  • Döner
  • Home-Made Cuisine
  • Kebab & Turkish
  • Express Delivery

Öz Hatay Usulü Döner & Sulu Yemek

Express
Rating 2.8 out of 5 stars, 58 reviews
TELSIZLER MAH. TALATPASA CAD. NO: 135 A KAGITHANE/ ISTANBUL
...n5/30/2026Hayatımda yedigim en kötü dönerdi oku ısırık alıp atıldı cidden çok kötüydü
...n5/24/2026Hızlı geldi
...u3/4/2026İLK DEFA SİPARİS VERDİM GERÇEKTEN SICAK LEZZETLİ GELDİ BİRDAHAKİNE NOTA BELİRTİCEM İKRAM GÖNDERMEYİ UNUTMAYIN DİYE 🤣
...n3/2/2026çok güzel çok beğendim ilk defa sipariş yemek bana çok beğendim daha tekrar alicam kolay gelsin🤗
...Z1/31/2026ELLERİNİZE SAĞLIKü Yemekler Çok Güzeldi
...u1/31/2026yemekler gerçekten doyurucu ve güzeldi bu arada hediyeniz için teşekkür ederim
...l5/21/2026Sıcak geldi fiyat uygun lezzet fena değil porsiyon beklediğimden küçüktü
...ş3/16/2026güzeldi ama pilav biraz yağlı
...a5/31/2026lezzet iyi porsiyon küçük
...n2/11/2026Porsiyon olarak dolu bir öğün ancak lezzet için aynısını söyleyemeyeceğim, tavuk dönerin tadı biraz tatsız tuzsuz marinasyon iyi değil veyahut etle alakalı, patates kızartması biraz çiğ yeterince pşme
...n3/6/2026beğendim gayet hoştu, gobit ekmekler özellikle mükemmeldi elinize sağlık
...c3/4/2026sütlaç aldim kasik koymamislar, döner soğuk, ve en onemlisi buyuk ayran aldim kucuk yollamislar.
...l6/17/2026içi deri dolu dürümleri buz gibi şekilde gönderdiniz ayran da patlak poşete akmış verdiğim paranın karşılığı bu olmamalı helal etmiyorum bilginiz olsun
...ç6/17/2026İlk defa yorum yapıyorum, Tamamen çöp 1.5 saat sonra buz gibi geldi ve gelen ürün berbat döner berbat çorba berbat ve buz gibi .!
...r6/11/2026sos ketçaptı ve dürüm sadece lavaştı. genel olarak da çok lezzetsizdi. restoranı arayana kadar yola çıkmadı. çok geç geldi.
...k6/1/2026Çok kötü ipince kağıt gibi lezzetsiz 20 gr tavuk ya var ya yok birazda maydonoz ve bol ketçap mayonez
...k5/24/2026Dünyanın en kötü döneri
...n5/20/2026Döneriniz çok güzel fakat 4 dürüm istedim 2 dürüm geldi. Ailecek keyfimiz kursağımızda kaldı. Biraz daha dikkatli olsanız ne olur yani ☹️☹️
...n5/19/2026çok kötü
...k4/26/2026Hayatımda yediğim en mega olmayan mega tavuk dürümdü çok küçük porsiyon çok az ayrıca lezzeti de son derece kötüydü malesef
...n3/14/2026ayran eksik geldi ve kokusunda garip bir şeyler vardı
...n2/24/2026çok kötüydü ne yağı koyduysanız yanmış kızartma yağı gibi kokudan yiyemedim, etler hem kuru hem sertti
...a2/21/2026ekmek arasından kömür gibi siyah bişeyler çıktı hiç yemedim bide mercimek çorbası söylemiştim yok diye parami iade etmişler ama arayıp sorabilirdiniz , cuzdandaki 96tl şimdi ne alabilirim ki
...ş2/1/2026Ekmek çok kalındı ve içinden kıkırdak çıktı
...r1/26/2026menü içerisindeki patates kızartması gönderilmedi. çikolatalı puding istemiştim yerine başka bir tatlı gonderilmis
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: