- International
- Express Delivery
Kasabalı
Kasabalı Ratings & Reviews
...Ş
1 week ago
kumpir harikaydı , elinize sağlık
...u
4 months ago
Çocukken yediğim kumpirler gibi elinize sağlık
- Not availableKasabalı Kumpir
...n
5 months ago
kumpir çok güzeldi yapan kişiye zam yapın ayrıca poşetler için özür dilerim
- Not availableKasabalı Kumpir
...u
7 months ago
Her yediğime yorum yapmam fakat nedendir bilmem buraya yorum yapma gereksinimi duydum. Hayatımda yediğim en iyi kumpirlerden bir tanesiydi gerçekten kumpirin hakkı verilmiş. Dolu ve doyurucu nefiss. ?
- Not availableKasabalı Kumpir
- Niğde Gazozu (25 cl.)50 TL
...Ş
8 months ago
İlk defa Kasabalı dan sipariş verdim, sunum ve lezzeti harika,çok teşekkür ediyorum,favorilerime ekledim
- Waffle 1380 TL
...k
8 months ago
Hem kumpire hem de Waffle’a bayıldım çok hızlı ve sıcacık da geldik verebilsem 55 puan verirdim
...u
4 months ago
Daha önce sipariş verdiğimde daha iyiydi bu sefer inanılmaz tuzluydu yapan arkadaşın elinden kaçmış herhalde:)
...n
8 months ago
Ortalama diyebilirim.
...z
8 months ago
Kaşık olmadan nasıl yiyeceğiz, soguk gelmemesi icin paketlemenin gelistirilmesi gerekiyor
- Sarıyer Cola (33 cl.)65 TL
...r
8 months ago
Pek beğenemedim böyle konsept bir yer gibi gözüküyor beklentim yüksekti ama diğer kumpirlercilerden farkı yok lezzet eksiği var hatta
...ı
5 days ago
Rezalet ötesikaşık koymuyolar birde diyoki telefondaki söylemişmiydiniz söylemediğim bütün ürünleri koymuşlar neden yaptıpınız dedimde kurye beni acele ettirdi dir saçma bi konuşuyo haram olsun ya
...m
5 months ago
otelde kalıyorum ve kaşık göndermediğiniz için yemeğimi yiyemiyorum
...v
5 months ago
Sosis salam ve tavuk eklemediler. kandırdılar. 10 malzemeden sadece 5'i eklendi.
...l
8 months ago
Ekstra malzeme istemedim,8-9 çeşit malzemeden sadece üç tanesi olsun diğerleri olmasın diye rica ettim ama notlar okunmuyormuş.
...n
8 months ago
İçine sosis doldurup göndermişsiniz kesinlikle almayın
...r
3 months ago
İçinde Amerikan salatası, mısır, jalapeno turşusu, kornişon, salam, kısır YOKTU!!Patates iki küçük patatesti. Patatesin de içi 3/4’ü yoktu.Fotoğrafını paylaşamadım burda. Nasıl gönderdiniz anlamıyorum
