rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Merkez Pide & Lahmacun

3.8 üzerinden 5 yıldız, 84 inceleme
Merkez Pide Lahmacun Salonu, 15. Sk. No:63 Cami kebir karşısı
...ç10.06.2026lezzetli ve sıcaktı teşekkür ederim
...ç09.06.2026yemek gayette doyurucu,lezzetli ve sıcak geldi ı teşekkür ederim
...N06.06.2026sıcak ve güler yüzlüydü 👍
...ı05.01.2026Bence on numara
...t07.09.2025Tam 1 saate geldi. Baya sıcaktı malzemesi de iyidi lezzetli. Fakat hamur çok kalındı. Salatanın içinde küp şeker kadar limon koymuşlar. 1 yıldız eksik verecektim ama vermedim. Umarım hız işini çözersi
...t31.03.2026Güzeldi teşekkür ederim kuryeye de ayrıca teşekkür ederim nazikliğinden ötürü
...k27.12.2025kurye çok nazikti sağ olun
...i28.10.2025Güzel
...ı29.03.2026Pidenin tadı ve boyutu iyiydi. Hızlı ve sıcak da geldi. Ama çok kalın yani pideden çok poğaça gibi kesinlikle inceltilmesi gerekiyor. Hamurun kalınlığı malzemeyi yetersiz bırakıyor
...ç31.05.2026gayet hızlı ve sıcak geldi teşekkür ederim gayette lezzetliydi
...ı25.05.2026Tek sıkıntı 1.5 porsiyon istemiştim 1 porsiyon yollamışlar insanlık hali olabilir ama kurye çok iyi kalpliydi ondan dolayı 5 yıldızı hakeder
...n10.05.2026Kurye arkadaşa teşekkürler
...ç09.04.2026sipariş çok hızlı bir şekilde elime ulaştı ve gayette sıcaktı diğer restoranlara nazaran fevkalade bir tadı vardı Erzincan'da tavsiye edeceğim bir lezzet harika iş çıkarılmıştır :)
...k08.04.20261.5 porsiyon istedim 1 porsiyon gönderdiler çok küçüktü ve ayrıca tadı çok kötüydü Erzincanda yediğim en kötü pide yorumum gözüksün diye 5 yıldız verdim .
...t04.04.2026kuriye cok guleryuzluydu 😊
...ş03.04.2026kurye adamdır gerisi yalandır
...c31.03.2026Süper
...t29.03.2026hızlı geldi sıcaktı fakat hamuru aşırı kalındı ve çok tuzluydu. Tuz belki bize göre öyle geldi. ama hamur aşırı kalın biraz daha ince olursa herşey güzel olur. düzelteceklerine inanarak 5 puan
...n03.01.2026kendisi çok tatlı bir beyefendiydi kendisi çok sevdim çok csna yakın birisi o yüzden puanım 5 yılfız cnm❤️🩷💜🎀🫰🏻
...z30.12.2025Bugün şehir dışından bir yakınım için yemek siparişi verdim siparişimi götüren kurye arkadaş son derece nezaket sahibi ve kibar bir arkadaşdı teşekkürler 👏👏👏
...ş29.12.2025çok iyiydi fakat 1.5 yerine bir porsiyon göndermişsiniz bı dahaki sefere dikkat edin lütfen
...k26.12.2025Ellerine sağlık
...n19.11.2025Sıcak geldi ve lezzetliydi.
...Z16.09.2025Kuryenin samimiyeti yeterliydi :) .
...r21.09.2025Hızlı geldi. Sıcak, tadında sıkıntı yok özellikle pideyi yemesi keyifli. Çok yağa bulanmamış. Teşekkür ederim
...n15.04.20261 saat 10 dakikda geldi.Hamur inceydi diğer yorumların aksine ancak sıcak olmasına rağmen kuruydu.Kuryenizin harika insan olması maalesef sipariş süresinin üstünü kapatmıyor yetismiyorsa eleman alin
...i14.02.2026malzemesi az sadece pide ekmeği salatasıda sadece soğan vardı
...ç08.06.2026pide söyledim tadını hiç alamadım çok yavandı kuşbaşı kaşarlı söyledim üstündeki kaşarın tadı bile yoktu ayrıca kuşbaşı da üstüne koklatılmıstı ya da kurye gelirken yemiş helal olsun
...ç19.05.2026pideler tatsız tuzsuzdu
...z31.12.2025pideyle alakası yok çok kalın hamur sanki domates ekmek yedim
Monday14:0021:00
Tuesday12:0021:00
Saturday12:3023:59
Sunday12:0018:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

ABDULSAMET ALANUR

Merkez Pide & Lahmacun