- Çiğ Köfte
- Restoran Teslimatlı
Komagene Etsiz Çiğ Köfte
Komagene Etsiz Çiğ Köfte Değerlendirmeler
...n
5 Gün Önce
👏🏻👏🏻👏🏻
- Çiğ Köfte (500 gr.) Joker Porsiyon375 TL
- Pepsi (33 cl.)65 TL
...y
1 Ay Önce
muw
- Doritos'lu Çiğ Köfte Dürüm Menü175 TL
- Çiğ Köfte (200 gr.)200 TL
- Pepsi (33 cl.)65 TL
...t
2 Ay Önce
Mükemmelsiniz
- Çiğ Köfte (400 gr.)350 TL
- Yeşillik (Küçük)50 TL
- Komagene Ayran (27 cl.)50 TL
- Mega Doy! Menü325 TL
...u
3 Ay Önce
aşiri güzel ve tazeydi çok memnun kaldık teşekkür ederiz
...k
4 Ay Önce
lezzetli ve hızlı teslimat. çok teşekkür ederim
- Mega Doy! Menü325 TL
...R
11 Ay Önce
mukkemmeeelll asirii hizli asiriii lezzettliii tek kelimeyle kusursuzz 🤍🤍🤍
- Not availableEti Brownie (40 gr.)
...r
3 Ay Önce
Yeşillikler biraz pörsümüştü sadece
- Çiğ Köfte (400 gr.)350 TL
...k
7 Ay Önce
az acılı olsun dememe rağmen çok acıydı yiyemedim çok kötüydü çok geç geldi
...s
10 Ay Önce
hızlı teslimat ve qercekten bo ve taze yesillik qönderiyorlar teşekkür ederim 😊
...l
11 Ay Önce
taze değil
...ı
1 Hafta Önce
içindeki malzemeler bozulmuş gibiydi ayrıca sosu kokuyordu bir daha alacağımı sanmıyorum
...n
2 Ay Önce
Siparişimde 10 adet lavaş olması gerekiyordu 7 adet konulmuş.Ekstra para ödememe rağmen.Ayrıca 60 gr çiğ köfte eksikti.İstediğim soslar gönderilmemiş.Biz eksik para versek alır mısınız sanki.
...u
3 Ay Önce
Sipariş 1saat 10 dakikada geldi dürümler beklemekten sulanmıştı
...k
7 Ay Önce
Çiğ köftenin içinde sos yoktu Doritos koymalarını istemiştim yok gibi birşeydi Kuryeye 200 TL verdim yanımda bozuk yok dedi bir daha asla buradan sipariş etmeyeceğim
- Mega Çiğ Köfte Dürüm135 TL
...ç
8 Ay Önce
Hayatım boyunca böyle rezaletlik görmedim.dürüm içinde köfte yok sadece göbek marul vardı.bu kadrada olunmaz
...r
11 Ay Önce
Marul eksik geldi yıkanmamış köfte bayat parasının hakkı değil
- Komagene Ayran (27 cl.)50 TL
...r
11 Ay Önce
çok geç geldi ya
...l
7 Ay Önce
3 çeyrek göbek marul yerine 2 yaprak uzun marul gondermek sizi kâra geçirmez müşteri kaybettirip zarara ettirir. varsa eksik ürün arayıp sorarsınız
...a
8 Ay Önce
İçine isttediğimiz garnitürlerün hiç biri girmemiş sadede marul domates koymuşlar sos bile sıkmaya üşenmişler çok geç geldi dürümü açtığımızda dürüm elimizde dağılıyordu özensiz bir yer

