rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Restoran Teslimatlı

Gül Ayşe'nin Yeri

4.2 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
İstiklal Mahallesi 113. Cadde No:82/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k09.06.2026Ellerinize sağlık
...k06.06.2026lahana sarmasını pek sevemedim lahanalarî sertti
...k06.06.2026yemekler çok güzeldi.kurabiyelerinizde harikaydı gerçekten.aldığınız parayı sonuna kadar hakeden bir işletmesiniz.hayırlı işleriniz bol kazançlariniz olsun🙃
...k03.06.2026Harikaydı
...k02.06.2026Mükemmeldi saolun
...k01.06.2026Aşırı Lezzetliyidi
...k22.05.2026Harikaydı elinize emeğinize sağlık
...k20.05.2026Hep söylerim hep aynı kalite çok seviyorum
...k05.05.2026ikramınız için çok teşekkür ederim
...n04.05.2026yıllardır sipariş veririm eskiye göre yemek çeşitlilik azaldı ama el lezettlerinden çok memnunum
...z22.04.2026En sevdiğim işletmelerden biri
...ı12.03.2026Yemekler gayet lezzetli özellikle Mantı çok iyi notlara dikkat ediyorlar
...s17.01.2026Ellerinize sağlık 🥰
...s09.01.2026O kadar lezzetli ki yemekleriniz 5 yıldızı hakeden bir yer
...i19.12.2025Fiyat ve kalite olarak herşey güzel.
...k18.12.2025Hep annemi özlediğimde sipariş ederim. Hiç hayal kırıklığına uğramadım.
...k09.12.2025Muhteşem tabi ki, daimi olarak sipariş verdiğim ve çok memnum kaldığım bir işletme. İnşallah hep böyle devam eder.
...e21.11.2025Yaprak sarma sıcak gelseydi keşke onun dışında hepsi mükemmel lezzetlerdi
...k19.11.2025Böyle bir şey yok, her şey muhteşem.
...s14.11.2025Tüm yemekler mükemmel gerçekten
...k29.10.2025Yemekler ve hersey çok güzel
...n24.10.2025Isparta da gerçekten ev yemeği olarak en iyisi
...l07.09.20252.5 yaşındaki oğlum sizin corbalarinizdan başkasıni içmiyor.. Çok lezzetli ve sıcacık geliyor teşekkürler 🙏
...l07.09.2025Hastalığım sürecinde yemekleriniz kurtarıcım oldu.. Ellerinize sağlık
...k26.08.2025Her şey çok güzeldi ama Karışık Sebze bir başkaydı. Bir kaşık aldım ve Domates Biber Patlıcan diye bağırasım geldi.
...k26.08.2025Misafirlerim çok memnun kaldı. Çok teşekkürler
...l25.08.2025ÖZELLİKLE FASULYE VE BULGUR P. HARİKAYDI
...z19.08.2025Güzel corba için teşekkür ederim
...l16.08.2025Dükkanlarına bir yemek sormaya gelmistim ellerinde yok oldğu için mahcup olmuslardi patlıcan yemeğiniz grcktn çok güzel yaprak sarmasintam ev yemeği gibi kıymalı saçma sapan üzüm yok icnde elinze sglk
...i07.08.2025Tek kelime ile mükemmel bağımlılık yaptı elinize sağlık 🌸🌸
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:0021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Gül Ayşe Özkamalı

Gül Ayşe'nin Yeri