Osman Atilla Cd. 29/A...L06.05.2026afyon da tek mantı süper ellerinize sağlık sarma dolma süper teşekkürler
...n30.04.2026Hayatımda yediğim en güzel gözlemelerden biriydi anne eli değdiği o kadar belli oluyorki ellerinize sağlık müdaviminiz oldum 😍😍😍
...r29.04.2026Hızlı ve sıcacık geldi. Dolu doluydu ve oldukça doyurucuydu, lezzetliydi. Güzel paketlenmişti. Notlara dikkat ettiğiniz için de teşekkürler. Elinize sağlık.
...ş18.04.2026Antep Sofrası değil Kayseri Sofrası çok güzel bir mantı yapmışlar eline emeğine yüregine sağlık
...ş12.04.2026Kuryeler para verme özelliği yok para üstü beş TL var söyleyip 3.04 defa böyle karşılaştım firma ile bir bağlantısı yok kuryenin mantı harika ötesi harika
...n10.04.2026tavsiye edilir kaçırma
...k29.03.2026harikaydi elinize saglik
...k29.03.2026elinize saglik
...l11.03.2026anne elinden yapılmış cok beğendim elinize saglık
...r09.03.2026manti efsane güzeldi porsiyon da gayet doyurucu minicik manticiklar cok tatlilardi beni yee diye bağırıyorlar resmen.sanirim bugün yine yiyeceğim
...k27.02.2026hediyeniz icin coook tesekkur ederim.her şey cok lezizdi elinize saglik kesenize bereket
...k25.02.2026 devamlı yemek söylediğim bir yer oldukça lezzetli ve çok beğeniyorum gönderdiği hediyeler için de teşekkür ederim ve notu için de iyi ki varsınız Allah kazancınızı hayırlı etsin
...k25.02.2026istegimi dikkate aldiginiz icin cooook tesekkur ederim her sey cok lezizdi
...k14.02.2026hediyeniz icin tesekkur ederim hastaydim ve notumu dikkate aldiklari icin tesekkurler
...n12.02.2026Uzun zaman sonra ilk kez bi çıtır çıtır ve hamur olmayan bi gözleme yediğim için çok memnun oldum. Dolmalarda gayet güzeldi. İlk defa sipariş vermiştim mutlu oldum 🤗
...K05.02.2026Mantı güzel yağlama 1 ay önce daha güzeldi sanki bu hamur gibi geldi ama fena değil teşekkürler
...R27.01.2026kuru dolma söyledim tam bir Antep usulü olmuş baharatı çok güzeldi, herkese öneririm sıcak geliyor yemek.
...k23.01.2026aski memnu behlul bihter manti yerken canim cekmisti😄siparis ettim ve hep ediyorum hayatimda yedigim en iyi mantilardan dizi izlerken yiyorum surekli tavsiye ederim afyonda yedigim en iyi manti 🧿
...l23.01.2026gerçekten lezzetliydi ve cok beğendim çok teşekkür ederim .
...k09.01.2026Çok lezzetliydi. Gönderilen yoğurt azdı sadece.
...n05.01.2026Güzeldi
...ş25.12.2025Mantı gerçekten harika kalite insanlar güler yüzlü tatlı insanlar
...ş25.12.2025Mantının müdavini oldum
...ş12.12.2025Bir Kayserili olarak Mantısı ve Yağlaması mükemmeldi. Afyon’da bu kalitede iddia ediyorum mantı ve yağlama yemedim. Yağlamanın paketlemesi üzerinde çalışılmalı. Mantının gramajı biraz daha artabilir.
...i15.01.2026Mantı hızlı ve sıcak geldi notlar dikkate alınıyor yoğurt ayrı gönderilmişti. Porsiyon fena değil. Ama mantı hazır gibiydi içindeki kıyma oranı çok az tadını alamadım.
...n04.01.2026Yanında gönderilen yoğurt sarımsaklı olsaydı daha iyi olurdu.
...z02.05.2026ekmek arası ciğer söyledik şaşırıp kaldik icine ciğer koymamaya yemin edecek kadar az biraz yağına banıp itina ile serilmiş incelik ekmekte soğuk olunca sınıfta kaldı...
...K06.01.2026En son yıllar önce tattıdım Kayseri lezzetleri büyük sürpriz oldu ellenize sağlık hayırlı işler bol kazançlar
...r29.12.2025Bir yağlamanın neden bu kadar kuru olabileceğini anlamıyorum? Altındaki hamur işi kuru ve çok inceydi içerisindeki et eser miktardaydı ve porsiyonu aşırı küçüktü yoğurt da çok azdı. Bu paraya değmez.
...e12.04.2026Yorumlara aldanıp sipariş verdim REZALET Böyle tadsız tuzsuz bi mantıyı ilk kez yedim.sarımsaklı yoğurt seçmeme rağmen gelmedi onun yerine beyaz ekmeği ıslatıp yeseydim aynı şeydi param cepte kalırdı
Saturday23:4523:59
Satıcı Ticari Unvanı
Kadir Bozdemir
Antep Sofrası