rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Esnaf 3208

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 51 inceleme
Altın Sk. 8
...n21.06.2026Hünkar Beğendi çok güzeldi, her zamanki gibi hızlı geldi. Teşekkür ederim.
...n17.06.2026Kurye 2. kez istediğim nohut yemeğini tamamen dökmüş bir de kapıda siz iptal edin ben suçlu olmayayım diyor yani şu kurye olayı yemeksepetine geçtiğinden beri bu durumlar yaşanıyor keşke çözülse.
...k12.06.2026Güzsl
...n12.06.2026Taze Fasulyeniz çok güzeldi, notumu okuyup yine de pilavı da gönderip cacığı da gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim. Çok nezaketlisiniz. Kurye de her zaman çok hızlı.
...n11.06.2026fasulye ve çorba çok lezzetliydi 👌
...n11.06.2026Yine çok güzeldi teşekkür ederim elinize sağlık 🙏🏻
...n09.06.2026Beğeniyorum, sık sipariş verdiğim bir yer oldu. Bugün etli kuru patlıcan dolması ile kuru fasulye denedim gayet lezzetliydi. Her gün farklı çeşitlerin olması çok iyi.
...n08.06.2026Çok hızlı geldi. Karnıyarık çok güzeldi ve doyurucuydu, teşekkür ederim elinize sağlık.
...n08.06.2026dolma çok lezzetliydi elinize sağlık ikraminiz içinde teşekkür ederim fakat mercimek çorbasının zerdecali cok fazla mercimek tadını basririyor
...k01.06.2026elinize sağlık herşey çok güzel di
...n09.05.2026nohut lokum gibiydi elinize sağlık
...a08.05.2026Her zaman çok hızlı, lezzetli ve doyurucu. İkram tatlılar için teşekkürler
...n06.05.2026Her şey çok güzeldi
...k05.05.2026her şeyiyle mükemmel lezzetli uygun ve bol porsiyonlu. kesinlikle öneriyorum.
...n04.05.2026tavuğun sosu güzeldi asla kurumamis yumuşacıktı. ikraminiz için de teşekkür ederim . Gerçekten tam ev lezzeti asla midenizi rahatsız etmiyor her gün sipariş verdiğim yer oldu elinize saglik
...n29.04.2026hepsi güzeldi ama çorba favorim oldu elinize sağlık
...n28.04.2026Yemeğim geldiğinde sıcak ve lezzetliydi. Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.
...n27.04.2026etli fasulye değil fasulyeli et olmuş çok lezzetliydi. Baharatlı hafif acılı damak tadıma çok uygundu elinize sağlık ikraminiz içinde teşekkür ederim
...a21.04.2026Hızlı ve sıcak geldi lezzet, paketleme güzel kaliteli bir işletme.
...n09.04.2026Siparişim 10 dakika içinde geldi soğumasını bekledim biraz :))elinize sağlık. Lezzet muhteşem
...K18.06.2026Çok hızlı ve sıcak bir şekilde geldi. Paketlemesi özenliydi. Porsiyonu gayet büyüktü. Köftenin tadını çok beğenmedim ama yanında gelenler bile doyurucuydu
...n01.06.2026Yemekler lezzet olarak güzel fakat çorba ve cacık neden karton kasenin yarısına koyuyorsunuz. Diğer yerlere göre o ikisinin porsiyonu az idi. Kremalı tavuk güzeldi. Pilav lapa olmuştu ama lezzet güzel
...n21.05.2026İlk kez sipariş vermiştim memnun kaldım. Orman kebabında gerçekten et yok denecek kadar azdı ve yoğunlukla patates yedim puanı o yüzden kırdım. Dilerim lezzetinizi bozmadan devam edersiniz
...k25.04.2026Çok hızlı geldi soğuktu. Tavuğun porsiyonu harika fakat pilav sanki adı duyulsun diye koyulmuş gibiydi
...n07.04.20262 farklı platformdan da sipariş veriyorum ve hep çok güzel sadece sögüş tabağın yoktu bu sefer
...n14.04.2026tavuk çok güzel sulu sulu ve içi tam pişmiş. altında koz patlican salatası mangal tadı verdi keyifli olmuş ellerinize sağlık çorbalarin kıvamı biraz sulu oluyor sadece ama lezzet olarak gayet güzel
...n10.04.2026ikramınız için tesekkur ederim elinize saglik
...n09.04.2026kurufasülyede kralsınız çok çok lezzetli. 4 lu menu seçmiştim çorba gelmedi çok önemli değil fasülye hepsine bedeldi
...n03.04.2026tavuk kalamar efsaneydi yumuşacık ve porsiyon gayet dolu doluydu.
...n30.03.2026etli kuru fasulye şaka mı? çok lezzetliydi yemeğimi bitirmeden yorumlamak istedim ellerinize sağlık
Monday11:0020:00
Tuesday11:1519:15
Thursday11:1520:00
Friday11:1519:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: