- Toast & Sandwich
- Restaurant Delivery
Tostbağa
Tostbağa Ratings & Reviews
...i
1 week ago
Her zaman olduğu gibi yine harikaydı👍🏻
- Atom Tost270 TL
- Kaşarlı Tost215 TL
- Kavurmalı Kaşarlı Tost400 TL
- Patates Kızartması200 TL
...a
1 week ago
iki su aldım birini neden göndermediniz çok kırıldım
- Bomba Bazlama Tost380 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...ı
2 months ago
Paket serviste söylediğim en iyisiydi tebrikler
- Hamburgerli Patatesli Kaşarlı Tost270 TL
...l
5 months ago
ellerinize sağlık keşke gece 12 kadar siparişiniz olsa
....
6 months ago
İnanılmaz bie lezzet ve malzemesi hep dolu dolu geliyor
- Atom Tost270 TL
....
7 months ago
Sayısız siparişim vardır ve hepsimi eksiksiz ve mükemmel olur💫
...k
8 months ago
Biraz daha iyi kızarmış olmalıydı
...k
8 months ago
Mükemmel lezzet👍🏻 yoğunluk olmadığında çok hızlı geliyor
- Atom Tost270 TL
- Patates Kızartması200 TL
...ş
2 weeks ago
İyi
- Tostbağa Special Tost420 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...ş
4 weeks ago
güzeldi
...c
9 months ago
önceden tost yiyince doyuyorduk şimdi artık nedendir bilinmez az geliyor porsiyon elinize sağlık güzeldi
- Bomba Bazlama Tost380 TL
...A
4 weeks ago
Uzun zamandır tostunu beğenerek yediğim bir yer ancak eve sipariş konusunda çok yavaş ve umursamaz tavırları yüzünden tekrar eve sipariş vermeyeceğim. Hız dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
...Ç
3 months ago
Ogle tatilinde sakin sipariş vermeyin 1 saat sonra tatil bitince geliyor tostunuz. daha once de burdan yediğim icin biliyorum, artik tostların malzemesi de yarıya inmiş. istikrarlı özen lütfen.
...k
10 months ago
Çok geç geldi ve tadı eskisi gibi değil artık inanılmaz mide yakıyor. Beğenmedim
...Ç
4 weeks ago
yine geç kalmış bir sipariş daha. ogle tatilinde madem ancak dükkana yetisebiliyorsunuz dışarıdan sipariş almayın o zaman. 12 de verdiğim sipariş 1.15 te geldi. mesaide çabuk çabuk yedim. olmaz boyle
...u
5 months ago
Menüde içerik bilgisi eksik olduğu için yiyemediğim tost için hanımefendi bir dahakine içinde ne olsun istiyosanız yazarsınız dedi. Ben bi daha sipariş vermeyeceğim ama siz menü içeriğine güvenmeyin
- Ayran (30 cl.)55 TL
...i
6 months ago
Ya tostun yanında allah için 3 tane biber koyamadınızmı. En ucuz tosta 200 tl para alıyorsunuz. İçi zaten hep salça başka malzeme yoktur. O kadar not yazdım iki tane biber koyamadınızmı. Yazıklar olsu
...r
3 weeks ago
Güzel değildi
...A
9 months ago
.
...k
10 months ago
Ne Ayvalık tost sosu vardı ne bisey sucuk pişmemiş rezaletti ve çok geç geldi ilkkez böyle


