rider-banner-icon
  • International
  • Express Delivery

Bowl Point

Express
Adnan Kahveci Cd. 74b
...z2/15/2026her şey mükemmeldi aşırı doyurucuydu
...u2/12/2026Kalite ve lezzetin bir araya geldiği yer. Civarda daha iyi bowl yemedim
...u2/12/2026Çevredeki bütün bowl yapan yerleri denedim. En iyisi kesinlikle burası. Herkesin denemesini şiddetle tavsiye ederim. Çok başarılıydı ustanın ellerine sağlık
...u1/15/2026falafel bowlu sahane tavsiye ederim
...ı12/16/2025Teşekkürler 🙏
...I12/4/2025Bölgede yediğim en lezzetli ve en temiz hissettiren mekan.
...r11/5/2025Lezzet olarak bu bölgede yediğim en iyi bowlar arasına net girer. Notuma dikkat ettiğiniz ve küçük hediyeniz için çok teşekkürler 🙏.
...u11/3/2025Her yıldız bir moralse, bugün moraliniz şahane olsun! Çok teşekkürler sıcacık ve çok lezzetliydi. Eksiği yok fazlası var :) Elinizde emeğinize sağlık. Çok teşekkürler!
...t11/2/2025uzun süredir söylediğim en güzel yemekti.
...e10/31/2025Bu civarda denediğim en iyi bowl cu
...z10/30/2025Kurye kapıya çıkmamı istiyor daha önce böyle bir durum yaşamadım. Kendisi içeride bulamazmış beni öyle düşünmüş :)
...z10/21/2025Normalde hiç yorum yazmam ama gerek lezzet, gerek hız, gerek sıcaklığı konusunda harikaydı.
...z10/13/2025Çok lezzetliydi ikram içinde ayrıca teşekkür ederim servis unutulmuştu insanlık hali :)
...e10/8/2025Peçete ve plastik çatal tuz felan olsa çok daha iyi olur.
...ğ10/7/2025ellerinize sağlık
...e10/4/2025Gayet doyurucu ve lezzetli buldum. Pirinç miktarı baya fazla :) belki 100 gram prinç azaltılıp 20-25 gram daha tavuk eklenebilir. Elinize sağlık
...u10/3/2025Çok başarılı… Civardaki bowl yapan restorantların hepsini denedim; en güzeli, en lezzetlisi burasıydı. Bir daha başka yerden bowl siparişi vermem. Kusursuz bir deneyimdi. Hayırlı işler, bol kazançlar
...n10/3/2025Yemeği yapan ve getiren arkadaşın da ellerine sağlık her şey çok güzeldi puanım 5 yıldız pek iyi
...ğ10/2/2025çok başarılıydı ellerinize sağlık ikram içinde teşekkür ederim...
...t10/1/2025Lezzetli ve doyurucu, çok da hızlı geldi
...y9/27/2025BAYILDIM çok güzeldi ve tazeydi fiyatı da çok uygun ama pilav yağlı geldi biraz
...k9/27/2025Harikaydı
...ç9/25/2025Tatları harikaydı bayıldık ! Porsiyonlar çok doyurucuydu. Siparişi de çok hızlı gönderdiler. İkramlar için de teşekkürler :)
...n9/24/2025Çorba sıcaktı beğendim. Yanında pul biber vs de koymuşlardı düşünmeleri güzel
...r11/11/2025Çıtır tavuk çok güzeldi ,ancak diğer yiyecekler birbirine karışmış durumdaydı açıkçası lezzet ayrımı yapamadım .
...z11/4/2025lezzet açısından bir sorun yok, fena değildi ancak diğer söylediğim yerlere nazaran porsiyon küçüktü
...k11/3/2025Lezzetli miydi ? Kesinlikle EVET. Fakat porsiyon olarak -özellike tavuk- bence azdı.
...u1/25/20262 gün üst üste aynı bowldan söyledim. •İlk gün her şey çok güzeldi ama ikinci gün bowl içerisindeki nohutlar bozmuş gibiydi çıkarmak zorunda kaldım
...r1/15/2026İçecek siparişim gelmedi ama parasını aldılar
...t1/9/2026Tavuk ve pilav biraz daha pişirilebilirdi
Monday00:0000:15

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: