- Kebab & Turkish
- Meatballs
- Restaurant Delivery
Yedi Yirmi Dört Köfte
Yedi Yirmi Dört Köfte Ratings & Reviews
...ş
2 months ago
Yorumlara baktım ama çok güzel köfte ve özellikle kokoreç yapmışlar umarım hep böyle yaparlar çünkü beğendim yani
- Gobit Ekmek Arası Izgara Köfte315 TL
- Tam Ekmek Arası Közde Kuzu Kokoreç550 TL
...n
2 weeks ago
Yani bedava dağıtılan bardak suya 80 lira verdim şaka gibi
...i
1 month ago
kanat diye satıp but yollamak nedir ya bir akıllı sizsiniz zaten
...r
1 month ago
karışık ızgarada tavuk döner ve ciğer vardı köfte yi hiç beğenmedim sucuk ne alaka lezzet çok kötü pişmanlık
...z
6 months ago
adana dürüm diye söyledik lavaşın arasına köfte koyup göndermişler
...m
5 months ago
Hayatınızda yiyip yiyebileceğiniz en kötü köfte ekmek arası köfte değilde ekmek arası jelibon yedik ve tamı tamına 2 saatte geldi rezillik diz boyu çok kötü çok :/
...n
1 month ago
yemin billah olsun ki aldığım ızgara tabağının tamamının biraz tadına baktım ve komple dışarıdaki hayvanlara ayırdım bari onlar yesin diye hatay usulünüde ayıracaktım aç olduğum için ayırmadım rezalet
...t
9 months ago
Her ekmekte sadece 3 köfte vardı, köfte bile değil bildiğiniz simsiyah yanmış, Adana Adana’ya hiç benzemiyordu normal köfteden yapılmış sadece lavasa satılmış bildiğiniz kömür kemirdim.
...t
9 months ago
Tek kelimeyle,Rezalet.Param boşuna gitti yemeden çöpe attım
...n
11 months ago
hayatımda yediğim en berbat dönerdi. siparisi gece 4 de versim sabah 6 da geldi ve icindeki dönerler resmen buzluktan yeni çıkmış don ve pişmemişti . aradigimda bana alt tarafi döner söyledin dediler
...n
8 months ago
Paranızı çöpe atmak istiyorsanız sipariş verin yıllardır kullanırım uygulamayı ilk defa yorum yapıyorum karar sizin
...s
10 months ago
Paatesleer mordu
...k
10 months ago
BERBAT ! içinde 3 köfte var evet 3, ekmek sabahtan üstü açık kalmış taş gibi,2 tane sıcaktan kokmuş,çöpe gidecekken yanlışlkla ekmeğin içine girmiş domates,ve büyüteçle bakınca görülen 2 3 adet soğan
...r
9 months ago
Madem gece çalışmak istemiyorsunuz yemek sepetini de kapatın bir kokareç bir karışık ızgara söyledik ne pişmişti ne de düzenliydi hepsi birbirine karışmış kötü bir şekildeydi geldiği gibi çöpe attık.
...n
1 year ago
hayatımda yediğim en kotu yemekti çatır çutur kemik geliyordu ve iki saat sonra geldi

