rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Fried Meister

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Mustafa Kemal Atatürk Caddesi No.5
...r21.06.2026Elinize sağlık.
...r20.06.2026Tadı güzel ama doyuruculuk konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
...l15.06.2026Hep güzel
...N13.06.2026Maşallah hep aynı lezzet. Dolu dolu ürünler ve kalite hep aynı maşallahhhhhhhh
...R09.06.2026Yediğim en iyi burgerlerden
...e06.06.2026Her zaman taze, sıcak ve lezzetli. Hiç kalite bozmuyor. Kilo yapmasa her gün yerim :) Notlarım da dikkate alınıyor, daha ne isterim ;)
...u05.06.2026Ekmek taze, tavuk güzel pişmiş ve lezzetli, patates kızartması şahane. Her detayına bayıldım.🫠 Elinize sağlık. ☺
...r05.06.2026Çok seviyorum sık sık sipariş ediyoruz sosları boyutları ve lezzeti efsane
...a05.06.2026sicak teslim edildi tadida gayet iyidi
...z04.06.2026Ciddi anlamda yediğim en iyi fried chicken inanılmaz doyurucuydu.
...k29.05.2026Değişik bir lezzet teşekkürler hızlı ve sıcak geldi
...n19.05.2026Son zamanlarda yediklerim arasında en iyisi
...t16.05.2026Harbiden gece 02:00 de bile on numara sıcak taze tavuk yedik
...r15.05.2026Yemekler sıcak geldi sahilde olmamıza rağmen. Porsiyonlar baya doyurucu ve lezzet gayet iyi.
...n11.05.2026lezzet ve yağ olayında istikrarlı tercih ediyoruz
...n10.05.2026Kurye ve restorana puanım 5 yemeksepetine puanım 0 hiç boşuna öncelikli teslimat için para vermeyin. Yemek 1 saate yakın restoranda bekledi. Yemeksepetini bir daha kullanmayacağım
...n07.05.2026Tavuğunuza bayılıyorum. Soğan halkanızın gerçek soğan halkası olmasına da bayılıyorum.
...ı06.05.2026Uzun zamandır yediğim en iyi ve lezzetli çıtır tavuk. Herşeyin yanında soğan halkaları muazzam! Teşekkürler
...ş01.05.2026Siparişler hem sıcacık geldi hem de o kadar doyurucuydu ki iyi ki denedik dedik. Teşekkürler :)
...n27.04.2026tadı çok güzeldi ben mor lahanalı olanı aldım ve çok beğendim tek sıkıntısı evimden biraz uzakta
...r18.04.2026Şimdiye kadar sipariş verdiğim en sıcak ve lezzetli tavuk burgeri yedik elinize sağlık
...z07.04.2026SUPPERDII
...r29.03.2026Elinize sağlık.
...N28.03.20262. Kere söyledim ve kaliteyi koruduğu için teşekkür ederim. Evime restorantınız yakın ve dışardan da çok güzel gözüküyor. Elinize emeğinize sağlık.
...l25.03.2026İlk defa sipariş verdim buradan ve çook beğendim. Doymuyorum diye iki menü almıştım. Porsiyonları büyükmüş bayağı. Bitirmekte zorlandım. Gayet başarılı 👌🏻
...k21.03.2026Çok lezzetliydi
...k20.03.2026çok beğendik çok lezzetliydi
...i17.03.2026Hızlı ve sıcak geldi, çok lezzetli taze tebrik ederim bayıldım. İnşallah böyle devam edersiniz bol kazançlar.
...m16.03.2026Tavuk parçaları küçülmesin lüffen.
...r06.03.2026coookk iyiydi inanilmaz lezzetli
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: