rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Nur Pastanesi

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Şarampol Cad. 108. Sok. No:155
...n30.05.2026cok güzelldiii tadii
...n07.05.2026Nur kurabiyelerine diyecek yok zaten çocukluğumun değişmeyen tadı, yaş pastayı daha yemedim ama kokusu ve görüntüsü güzel görünüyor. Baklava ise taze ve güzeldi çıtır çıtır geldi teşekkürler
...n07.05.2026pastalar taze ve lezzetliydi teşekkürler.
...n16.02.2026Çok güzeldi elinize sağlık
...k19.01.2026muzlu mag güzeldi ama biraz porsiyon küçük bence
...n11.12.2025tatlılar güzeldi de triliçenin karameli biraz daha az koyulabilir ağzima tadi hafif ekşimsi geldi
...a25.11.2025Ürünleriniz hem çok taze,hem de lezzetli.Teslimatta hızlıydı.
...n18.11.2025elleriilnize sağlık
...r04.11.2025Son derece ilgili bir işetme şubesi. Pastaları enfes ve gönderim çok hızlıydı. Teşekkür ederiz ilginiz için ..
...a04.11.2025Ürün ve hizmet çok iyiydi.Teşekkür ederim
...n28.10.2025lezzetli
...n16.10.2025sürekli sipariş veriyorum zaten.Bu yüzden 5 veriyorum
...n16.10.2025cokkkk lezzetli ve taze
...n30.09.2025her zamanki gibi hızlı ve leziz
...n30.09.2025hızlı ve güvenilir lezzet
...t03.08.2025güzel iadere eder
...l26.07.2025bu işi severek yapıyorlar ellerinize sağlık teşekkürler
...i25.07.2025kız arkadaşımla birlikte gece gece canımız tatlı aşermişti çok güzeldi yapanın eline koluna sağlık hayırlı günler
...z23.07.2025Güzeldi
...k15.12.2025güzeldi
...z17.10.2025Normal diyelim ne iyi ne kötü orta segment
...l25.06.2025Porsiyonlar normalden küçüktü
...z04.05.2026Hasarlı ürün yolladılar kuryenin dkkatsizliğinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum
...n26.12.2025Hamur işi güzel ancak çikolatası anneannemin bayramda verdiği pazar çikolatası gibi
...n28.10.2025şekerparenin şerbeti bu defa fazla kaçmıştı
...t02.10.2025Yılların markası fakat hala lezzet odaklı değiller. Bu beni çok şaşırtıyor
...r02.07.2025şuana kadar taze herhangi bir şeyiniz de denk gelmedim ya da saklama koşullarınız kötü
...l11.08.2025Hepsi taptazeydi elinize sağlık harika
...n25.10.2025eklerlerin tadı bozulmuştu kreması ekşiydi kontrollerinin yapılarak servis edilmesi gerekir tekrar sipariş vermeyeceğim
...n27.08.2025Gönderdiğiniz doyurucu tatlı bayattı Her şey için teşekkür ederiz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: hanifi.erdemir@hs01.kep.tr

MERSIS No: