rider-banner-icon
  • Tantuni
  • Restaurant Delivery

Cadde Tantuni

Rating 3.9 out of 5 stars, 4000+ reviews
Hacı Mütair Mah. Atatürk Caddesi, 43/E*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/12/2026Elinize sağlık sıcak ve tam istediğimiz gibi geldi teşekkürlet
...n5/15/2026Ba yıl dımmmmm
...z5/4/2026Yemek güzeldi beğendim
...i5/2/2026Şahane cok lezzetli
...u4/27/2026Gayet başarılı
...k4/25/2026selamlar kolay gelsin hayırlı işler dilerim siparişim gayet güzel on numara 5 yıldızlı ustamisin eline sağlık tşkler ederim süper bir tantuni yedik kuryemizde jet gibi geldi tşkler
...e3/27/2026Her zamanki gibi mükemmel
...u3/27/2026çift lavaş tavuk tantuni siparişi verdim yanında ayran dürüm sıcak geldi ve tadı da güzeldi turşu limon da vardı kurye de efendi işini iyi yapan insanlara saygım gereği 5 yildiz.
...z3/8/2026puan kırılacak bir yanı yok gerçekten çok lezzetli
...r3/6/2026Hem hızlı hem sıcaktı teşekür ederiz ellerinize sağlık
...r3/5/2026lezzetli tantuni teşekkürler🙏
...z3/5/20265 yıldızı hakediyor hem sıcak hemde çok lezzetliydi
...z2/24/2026lavaslari çok güzel ve lezzetli
...z2/11/2026yediğim en güzel tantuniydi hızlı ve lezzetli geldi
...z2/11/2026hızlı ve lezzetliydi tercihim her zaman cadde tamtuni
...r1/28/2026elinize sağlık gayet lezzetli
...u1/2/2026Normal tantuni efsane ancak yoğurt doğal olarak ıslanıyor yine de güzeldi ve uygun
...y12/24/2025Çok iyiydi fakat acı biber 2 adet diiii ben çok severimmmde bidahakıne notlara yazarım 💕
...y10/21/2025Süper
...y10/5/2025Tavuk tantuni süperdi
...l10/1/2025gayet güzel güzel olmuş ☝️
...n10/1/2025muazzam lezzet hakkını veriyorsunuz bu işin ❤️
...r10/1/2025elinize sglik lavsları çok guzel
...ı8/24/2025eliniza sağlık çok teşekkürler
...n7/17/2025Tadı çok güzeldi baymıyor 10 tane olsa yerim kurye hızlıydı
...n6/8/2026Tadı güzel ama çok az. Bir tane ile doymanız imkansız
...ç4/28/2026Kuryesi baya hızlıydı
...n3/15/2026tantuni güzel ama 2 top dondurma diye 50 gram dondurma koymak nedir onun dışında güzldi
...e2/11/2026tat olarak güzel ama ekmekler biraz daha büyük olsa daha iyi olurdu
...ç10/14/2025Normaldi tavuğu ama eti asla tercih etmeyin etten başka herşeye benziyor kayış gibi ama tavuğu yenir bi çok yerin tavuk şişinden iyidir bu yüzden 4 puan
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Nevriye Yılmaz

Cadde Tantuni