rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Selçuklu Tulumbacısı Şefikcan

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Antakya Sk. 2/B
...k19.02.2026Başarılı
...i06.02.2026Tek kelime ile muazzam bütün çeşitlerini denedim arkadaşlar bu tatlı tulumba değil sanat eseri……..
...n30.01.2026her biri çok güzeldi, ayrıca hızlı geldi, ikram için de teşekkürler çok beğendik özellikle çilekli olan çok iyidi
...ş22.01.2026Çık güzel çıtır çıtır çooook beprndiiiimm.
...n14.01.2026Çok ilgililer kurye hızlı.
...z11.01.2026Karışık vermiştim sade de yanında ikramda bulunmuşlar çok teşekkürler
...l05.01.2026çikomBOMBA
...n04.01.2026Tulumba tatlısı çok güzel
...k22.12.2025İkram için teşekkürler
...r16.12.2025paket özenle hazırlanmış elinize sağlık 😊 taze ve çok lezzetli
...z13.12.2025Triliçesi gayet lezzetliydi, sade tulumbasıda güzeldi, teşekkürler
...r10.12.2025teşekkürler hızlı teslımat taze ve lezzetlı ...
...a09.12.2025Çok teşekkürler notum dikkate alınmış. Üstüne ikramlık tulumba koymuşlar işlerini gerçekten hakkıyla yapıyolar. Teşekkürler.
...k06.12.2025Hediyeniz için çok teşekkür ederim tek olumsuz nokta tulumbalarınızın bazıları çok sertti
...k04.12.2025Çok hızlı geldi yanındada ikram geldi teşekkür ederiz
...k02.12.2025Tulumba çeşitlerinizin her biri çok lezzetliymiş.Ilk defa siparis verdim.Ayrica ikram baklava içinde çok teşekkür ederim yani antep baklavacilarindan hic bir farki yok :)
...u16.11.2025çok beğendimm
...ç12.11.2025Her zamanki gibi hızlı ve lezzetliydi.
...i12.11.2025Tulımbası çıtır ve taze çok güzel
...c11.11.2025elinize sağlık bu işin Vakkosu sensin şefikcan!!!
...ş10.11.2025fisteki not cok sempatik tulumbasi kaliteli ve güzel kurye çok kibardi
...y09.11.2025Konyada şerbetli tatlı yapmayı pek bilmiyorlar ama bu tulumbayı beğendim. Teşekkür ederim. Elinize sağlık.
...n03.11.2025Gayet özenliydi teşekkürler
...r18.10.2025Kadayıf sipariş vermiştim.Gayet lezzetliydi.Teslimat hızlı,kurye kibardı.Teşekkürler...
...ç22.06.2026tulumba yeterince çıtır değildi. kadayıfı çok güzeldi
...Ş17.12.2025keşke içinde sade de olsa ben sade istemiştim bunlar ekstra çikolatalı falan güzel mi güzel ama sade ve fakir vasfimla hayal ettim tukumbadan uzaktı 😂
...z09.11.2025Şerbetli tatlı sevmememe rağmen yedirtti, bravo 🫰😎
...r29.09.2025Tatlılarda hem frambuaz tadı vardı hem de dolaptan çıkmış gibi aşırı soğuktu. Ne çok taze ne çok bayattı. Elinize sağlık
...u18.06.2026Tesekkur ederim harika paketi de,tadıda
...n18.06.2026Yıldızları hak eden tatlıcımız teşekkürler.
Monday14:1523:59
Wednesday15:1523:00
Thursday23:3023:59
Friday16:3023:15
Saturday14:3023:59
Sunday15:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: