rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Selçuklu Tulumbacısı Şefikcan

Express
Rating 4.6 out of 5 stars, 100+ reviews
Antakya Sk. 2/B
...k2/19/2026Başarılı
...i2/6/2026Tek kelime ile muazzam bütün çeşitlerini denedim arkadaşlar bu tatlı tulumba değil sanat eseri……..
...n1/30/2026her biri çok güzeldi, ayrıca hızlı geldi, ikram için de teşekkürler çok beğendik özellikle çilekli olan çok iyidi
...ş1/22/2026Çık güzel çıtır çıtır çooook beprndiiiimm.
...n1/14/2026Çok ilgililer kurye hızlı.
...z1/11/2026Karışık vermiştim sade de yanında ikramda bulunmuşlar çok teşekkürler
...l1/5/2026çikomBOMBA
...n1/4/2026Tulumba tatlısı çok güzel
...k12/22/2025İkram için teşekkürler
...r12/16/2025paket özenle hazırlanmış elinize sağlık 😊 taze ve çok lezzetli
...z12/13/2025Triliçesi gayet lezzetliydi, sade tulumbasıda güzeldi, teşekkürler
...r12/10/2025teşekkürler hızlı teslımat taze ve lezzetlı ...
...a12/9/2025Çok teşekkürler notum dikkate alınmış. Üstüne ikramlık tulumba koymuşlar işlerini gerçekten hakkıyla yapıyolar. Teşekkürler.
...k12/6/2025Hediyeniz için çok teşekkür ederim tek olumsuz nokta tulumbalarınızın bazıları çok sertti
...k12/4/2025Çok hızlı geldi yanındada ikram geldi teşekkür ederiz
...k12/2/2025Tulumba çeşitlerinizin her biri çok lezzetliymiş.Ilk defa siparis verdim.Ayrica ikram baklava içinde çok teşekkür ederim yani antep baklavacilarindan hic bir farki yok :)
...u11/16/2025çok beğendimm
...ç11/12/2025Her zamanki gibi hızlı ve lezzetliydi.
...i11/12/2025Tulımbası çıtır ve taze çok güzel
...c11/11/2025elinize sağlık bu işin Vakkosu sensin şefikcan!!!
...ş11/10/2025fisteki not cok sempatik tulumbasi kaliteli ve güzel kurye çok kibardi
...y11/9/2025Konyada şerbetli tatlı yapmayı pek bilmiyorlar ama bu tulumbayı beğendim. Teşekkür ederim. Elinize sağlık.
...n11/3/2025Gayet özenliydi teşekkürler
...r10/18/2025Kadayıf sipariş vermiştim.Gayet lezzetliydi.Teslimat hızlı,kurye kibardı.Teşekkürler...
...ç6/22/2026tulumba yeterince çıtır değildi. kadayıfı çok güzeldi
...Ş12/17/2025keşke içinde sade de olsa ben sade istemiştim bunlar ekstra çikolatalı falan güzel mi güzel ama sade ve fakir vasfimla hayal ettim tukumbadan uzaktı 😂
...z11/9/2025Şerbetli tatlı sevmememe rağmen yedirtti, bravo 🫰😎
...r9/29/2025Tatlılarda hem frambuaz tadı vardı hem de dolaptan çıkmış gibi aşırı soğuktu. Ne çok taze ne çok bayattı. Elinize sağlık
...u6/18/2026Tesekkur ederim harika paketi de,tadıda
...n6/18/2026Yıldızları hak eden tatlıcımız teşekkürler.
Monday14:1523:59
Wednesday15:1523:00
Thursday23:3023:59
Friday16:3023:15
Saturday14:3023:59
Sunday15:3023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: