- Cag Kebab
- Döner
- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Saklıbahçe
Saklıbahçe Ratings & Reviews
...u
6 months ago
Güzeldi elinize sağlık yanında salata meze vs. yoktu tek eksi.
- Kuşbaşı Kaşarlı Pide350 TL
...a
6 months ago
herşey kaliteli ve güzel
...u
8 months ago
Servis ve kalite çok iyi. Yalnız köfte harcı taze karılmış olsa ve yakmadan közlenmiş olsa çok daha iyi olurdu. Sufle falan çok lezzetli. Porsiyonlar da şahane. Standardınızı bozmayın ⚘️
- Köfte375 TL
- Not availableSufle
...t
5 months ago
yemek soğuk geldi belkide hava koşullarından kaynaklı olabilir haricinde 1.5 porsiyon için gelen avuç kadar soğan ve marul dan oluşan salata birde eklenen sadece 1 adet biber için çok sağoln ama eksk
- Sprite (33 cl.)70 TL
- Urfa Kebap500 TL
...n
6 months ago
Ayran koymayı unutmuşlar ve lahmacunlar yanık geldi.fırın sütlaç desen fırın sütlaç değil.
...Y
5 months ago
Öncelikle lahmacunlarin lezzetine diyecek söz yok uygun fiyat kaliteli lahmacun fakat 7 adet lahmacun sipariş vermemize rağmen 6 lahmacun geldi tekrar sipariş verirken tereddüt edeceğiz.
- Lahmacun140 TL
...u
8 months ago
ÇORBANIN ALT KISMİ PATLAMIŞ VE İSKENDERİN HERYERİ ÇORBA OLMUŞTU MADEM PETLAMA RİSKİ VAR AYRI POŞETLERDE GÖNDERİN ŞU SİPARİŞLERİ YAZIK GERÇEKTEN
...i
8 months ago
buradan bir daha sipariş verirsem 2 olsun iberbat
...e
8 months ago
Tam ekmek söyledim tombik ekmek geldi, ketçap mayonez eklenmesi sipariş notu ilettim, restoran tarafından notunuz kabul edildi bilgisi geldi, ama gelmedi. Rastgele bir sipariş istiyorsanız sipariş ver
...t
7 months ago
İlk defa bu restorandan yemek söyledim. fiyatı cazip gelmisti. ama şunu bidaha anlamadım ki ucuz etin yahnisi olmazmış. neyini sayayım et boğazımdan geçmiyor resmen kaskati olmuş. yemeyin arkadaşlar..
...i
9 months ago
kuzu şiş diye yazıyor inek eti geliyor ve taş gibi sen şiş takıyorsun o et şişlik etmi simsiyah etler yanmış kokuyor resmen hayatında böyle rezalet görmedim madem yapmayacaksınız yok diyin çatal yok
...n
9 months ago
maalesef hic beğenemedim
...z
9 months ago
Çok kuru ve porsiyonu küçüktü paranın hakkı değildi
...n
9 months ago
Bir dilim ekmek koysaydınız bari etlerde az pişmiş bir daha asla sipariş vermem

