rider-banner-icon
  • Burger
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

The Toast

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 15000+ inceleme
Sahrayıcedit Mh. İnönü Cd. No:28d Kadıköy*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...v13.06.2026Sağlıklı kurtarıcı öğün mekanım
...r12.06.2026Bir işletme bunca yıldır kendini hiç mi bozmaz ya! Elinize sağlık
...ş10.06.2026Her zaman başarılı
...ş10.06.2026Çok başarılı
...z31.05.2026Muazzam, başka söyleyecek kelime yok. Açıldığı günden beri sipariş veririm hiç mi lezzet bozulmaz. Böyle devam lütfen teşekkürler.
...i30.05.2026Çok başarılı sağlıklı doyurucu bir tosttu.
...N18.05.2026Het zamanki gibi şahane
...a12.05.2026Harika
...l08.05.2026Bir tost bu kadar mı lezzetli olur.. Malzemeden hiç kısılmamış ve aşırııı lezzetliydi. Çok yorum yapan biri değilim fakat duramadım yazmak istedim. Patateslerin lezzeti de ayrı güzel.
...k07.05.2026Lakin çok iyiydi
...u04.05.2026Anadolu yakasinin en iyi tostcusu :) Her tostu ayri guzel. Sicacik geliyor. Bol malzeme. Fiyatini hakediyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
...r01.05.2026Çok lezzetliydi akdeniz tost, sıcak geldi
...e11.04.2026güzel fena değil
...r10.04.2026Uzun zamandir bu kadar guzelini yememistim Istanbul’da, tesekkurler The Toast ekibi!
...i10.04.2026Seviyoruz kaliteyi
...a07.04.2026Gayet iyi aynen devam
...y04.04.2026Tostun kendisi, ambalajlanması ıslak mendili portakal suyu hepsi harikuladeydi. Hakikaten tebrik ediyorum...
...n02.04.2026Gayet güzeldi
...z01.04.2026yapıyorsunuz bu işi gerçekten
...ı30.03.2026Ayvalık tostu söyledim çok lezzetliydi. Malzemelerin kalitesi kendini belli ediyor. Elinize sağlık.
...r28.03.2026teşekkürler
...r28.03.2026Teşekkür ederim. Ellerinize emeğinize sağlik.
...u28.03.2026Arkadaşımla ayvalık tostu vecheeseburger bölüştük, kullanılan malzemelerin kalitesi çok iyi ve tadı gerçekten lezzetliydi. Patatesler ortalamaydı, porsiyonu tek kişi içinde biraz azdı. Denemeye değer
...l25.03.2026Pul biberin en kalitelisi kullanılmış belli. Hala yanıyorum. Anadolu tostun pul biberi sınırları bir tık zorluyor ama çok lezzetli. Kaliteli malzeme kullanılmış.
...r16.03.2026bayılarak yediğim burgerlerden gerçekten şahaneler
...ş10.03.2026güzeldi
...i05.03.2026Bol malzemeli çok lezzetli
...r01.03.2026Portakal suyu şişesi çok zor açılıyor hatta açılamıyor ve tadı iyi değil
...ç27.02.2026İlk siparişimdi, gerçekten çok beğendim ❤️ Ayrıca sıcak geldi. Yediğim tosttan paketine kadar her şey çok kaliteliydi sipariş vermeye kesinlikle devam edeceğim 🙏🏼
...n25.02.2026Tost u dışardan söylemeyi eleştiren biri olarak işyerinde alelacele yiyebileceğim en iyi alternatif olduguna sayenizde iknayım:)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday00:0002:00
Saturday,Sunday09:0017:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: yunuskenan.kiroglu@hs01.kep.tr

MERSIS No: