rider-banner-icon
  • Cag Kebab
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Express Delivery

Asil Pide & Kebap

CLOSED
Express
Rating 4.6 out of 5 stars, 15000+ reviews
İbrahim Ethem Cad. No:44/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/21/2026Güzel sevdim ama daha lezzetli olabilir.
...n1/14/2026lezzetli gayet özenli paketlenerek getirildi tavsiye ederim ellerinize sağlık
...l12/29/2025tavuk sıcak geldi...Öncelikle salatadan soğana haydari ye kadar herşey tazecik ..... Elinize emeğinize sağlık. Teşekkürler. Bol bereketli olsun
...n12/16/2025Ben hiç bu kadar yumuşak bir pide hamuru yemedim çok güzeldi Lahmacun da tam kıvamındaydı teşekkürler
...k11/14/2025Lezzetli ürünler sıcak ve hızlı teslimat
...n10/10/2025Hızlı temiz yan ürünler göndermesi büyük düşünce
...i10/5/2025Artık sadece buradan sipariş vereceğim garip bir şekilde çok iyi
...l9/13/2025Hızlı ve sıcak geldi. Sipariş edilenler ve yanında gönderilen ikramlar lezzetli idi.
...ş8/28/2025Harika bir lamacun lezzeti
...r8/13/2025iyi
...z8/13/2025Elinize sağlık. Özellikle kaşarlı pide aşırı lezzetliydi.
...p7/30/2025Lahmacunu çok lezzetli, yorumları dikkate alıyorlar. Severek sipariş veriyoruz yıllardır.
...k7/20/2025Çok hızlı ve çok sıcak geldi. Lezzetine diyecek kelime bulamıyorum. Bayıldık. Ellerinize sağlık.
...p7/15/2025Yıllardır sipariş veriyorum buradan 2019-2020’den beri. Hala kaliteli ve lezzetli ürünleri. Lahmacunu gerçekten güzel. İç rahatlığıyla sipariş verilebilecek garanti restoranlardan.
...n6/3/2026kıymalı çok beğendim kuşbaşı kaşarlı baharatı azdı biraz daha baharat olsa güzel olurdu
...k10/21/2025Tavuk sıcaktan koyduğunuz kabı eritmiş tavugun ustunde beyaz seyler vardi plastikmidir nedir
...y9/20/2025Kelle paça, lahmacun söyledik fakat iki dilim limon yollamışlar. Onun dışında güzel elinize sağlık
...l1/23/2026sevmedim
...t1/12/2026Ezme ve haydari gönderilmedi üzdü biraz, kurye baya hızlıydı lahmacun da ortalama gayet iyi bi lahmacun
...k9/28/2025lahmacun güzeldi fakat sipariş eksik kola gönderilmemişti
...n3/14/2026Hep aynı kalite.. başarılı 👍
...R8/29/2025Domatesli kebap iyi değildi çok kötü kokuyor.
...n1/30/2026çok beğendimmmm sıcak geldi lezzet 10/10
...r11/10/2025Siparişi joker indirimi ile verdiğim için üzgünüm. Aldığım gıda hizmetinin kalitesi kesinlikle daha fazlasını hak ediyor. Yanında gönderilen zerzevat, kıyma harcı bolluğu.. Düzgün pide restoranı.
...33/6/2026Et tatsız tuzsuz
...a3/19/2026kelle paça desen içinde bir iki tane koymuşlar ekşili çorba istemedim ben basmışlar unu.ezogelin çorbası çok vasat her iki çorba da 2 günden fazladır beklemiş her şey kaldı çöp yazik günah.
...l11/15/2025Beyti üzdü dah iyi beklerdim hakkınıa göre fiyat yüksek
...ç10/9/2025Kuşbaşılı pide olduğu gibi soğandı eti gizlemek için yapmışlar. Yani et kötü olduğu için basmışlar soğanı. çorba kötüydü. kuşbaşı pidede soğan olmazzzzzzz.
...z10/10/2025ıslak mendiller çok kötü kokuyor
...i8/4/2025kötü
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3021:45

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: