rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Tavuk
  • Makarna
  • Restoran Teslimatlı

Makarnacı

4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Şehit Mustafa Hasan Sk. No:8
...a16.05.2026Kreması tam kıvamındaydı, doyurucu gayet başarılı elinize sağlık
...ı13.05.2026Her şey gerçekten harikaydı. Sipariş çok hızlı ve sıcacık geldi. Özellikle mantarlarına bayıldım, makarnanın tadı da aşırı iyiydi. Ayrıca baya doyurucuydu, hepsini bitiremedim bile.
...r10.03.2026Hem tadı güzel hem de doyurucuuu elinize sağlık
...k04.01.2026İlk siparişim di , gercekten beklentilerin üstünde lezzet , sıcak ulasmasina lutfen ozen gosterin. Gerçekten makarna harikaydi.
...ı25.12.2025gerçekten nasıl kötü yorum yapabiliyorlar anlamiyorum bu insanları. Alfredonun kreması ve tavuğu mükemmeldi. bolonezin acısı ve kıyması da çok iyidi. tadı mükemmeldi ellerinize sağlık. yemek sicacikti
...l03.07.2025Alfredodan sonra mac and cheese de denemeye karar verdim ve yine pişman olmadım :)
...l02.07.2025Adada yediğim en güzel fettuccine alfredo diyebilirim müthişştii
...l15.05.2026İlk söylediğime göre çok az porsiyon azalmış ama tad çok iyidi 👌🏻
...l15.05.2026Geç saate söylememize rağmen sıcak geldi sadece tavuklar biraz kuruydu
...k19.02.2026Favori makarnacım
...k19.02.2026Enfesti, hep böyle devam etmeniz dileğiyle. Elinize sağlık
...z24.12.2025Kurye ilgiliydi, yemek soğumadan geldi.
...i06.11.2025A bit too sweet
...ç21.06.2026Makarna güzel ama üstündeki tavuk iyi ayıklanmıyor sanırım sürekli sinir kıkırdak çıkıyor onun dışında lezzetli
...ş02.06.2026lezzetliydi ama hayatımda yediğim en küçük porsiyonlu makarna
...r14.02.2026Bolognese denedim: sıcak,hızlı,sos çok sulu olduğundan kıyma az gelmiş ve görseldeki gibi görünmüyordu, yorumlara dayanarak acı gelir sandım ama değildi, peynir bu sefer vardı, bu çeşidi tekrarlamam
...u31.01.2026Yani hep bir tat eksik, ortalama bir makarna
...n01.12.2025tuzsuz soğuktu ve görseldeki gibi değil kötü değil yenir ama mükemmel de değil
...r30.10.2025Mac and cheese çok güzeldi porsiyon çok büyüktü fakat tavukları beğenmedim 3.kez kızartıp gönderilmiş gibiydi
...z05.08.2025Görüntü olarak harika bir spagethhi bolognez.Ancak acıya alışkın olmayanlar için büyük bir işkence. Aç olduğumdan ,gözlerimden yaş akmasına rağmen hepsini yedim.Lezzetli ama bu kadar acı olmaz.
...i21.10.2025Love their pasta.
...u23.11.2025Cafe de paris soslu makarna değil, zerdeçallı yağlı makarna geldi. Karışıklık mı oldu acaba diye arayınca da baştan savma bir görüşme ile karşılaştım. paket hızı fena değildi.
...r09.02.2026sıcacık geldi,porsiyon dolu dolu, daha çok mantar daha iyi olurdu, kreması bence iyi/hafif tadı, parmesan sanırım koklatılmış tadı HİÇ gelmedi ,sadece indirimde yakalarsam söylerim,öğrenci olarak
...n19.11.2025Fettuccineye ne zaman zerdeçal atıldığı görülmüş? İçeriğine de yazmamışsınız keza iki makarnadan da bulyon tadı aldım. Aşçının yorum yapmaması gerekiyor bu şekilde. Creamy pasta fena değildi
...ç24.06.2026İsmi makarnacı diye taze makarna hayaliyle kebab parası veriyor basit etsiz tavuksuz bir mantarlı makarna söylemişsem bir zahmet içine mantar ve parmesan koyun be arkadaş.50 tl'yi bile haketmiyor.
...i03.06.2026I requested with no chicken but there was chicken.
...n01.06.2026bu paralara bu kadar az makarna göndermek bence çok yanlış hiç memnun kalmadım notlar dikkate alınmamıştı ve porsiyon olarak kimseyi doyurmayacak şekilde göndermişler parasının karşılığı bir ürün yok
...i24.05.2026They got my order wrong I ordered without chicken.
...e15.05.2026Çok kötüydü.
...r13.05.2026kotu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Yunus Yıldırım

Makarnacı