rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Doyum Döner

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İstasyon Cd. 529/B
...z13.04.2026ellerinize sağlık her şey çok güzeldi, ilk defa sipariş verdim bundan sonra burası favori restorantım. Kurye arkadaşa ayrıca teşekkür ederim benden önce 2 sipariş vardı buna rağmen baya hızlı getirdi
...r06.04.2026Bir Hatayli olarak beğendim açıkçası bu şehirde döneri korkarak yiyoruz her işletme aynı lezzeti yakalayamiyor...elinize sağlık..
...k17.03.2026Yanmış tavuklar dışında gayet iyiydi
...n14.02.2026Müthişşşş
...n12.02.2026ailecek çok beğendik elinize emeğinize sağlık bundan sonraki döner sipariş yerimiz belli oldu 🤌
...n15.11.2025Ben zaten hep doyum dönerden yiyordum da ya gerçekten böyle bişey yok ya dopdolu herşey gerçekten ellerinize sağlık yaparsa bu işi siz yaparsınız zaten
...ı22.10.2025Dürümlerin boyu gerçekten çok uzun ve doyurucu sıcak geldi yanında pateteside vardı ama o soğuk geldi o haricinde kesinlikle tavsiye ediyorum
...n21.10.2025Çok Güzel Elinize Sağlık 🙏
...t28.09.2025Döneri , sürümü içindekilerin uyumu çok iyi. Sadece önerim mayonezin sarımsaklı ile değiştirilmesi olur. Bu haliyle bile çok iyi. Lütfen sarımsaklı mayonez seçeneği bulundurun. Kolay gelsin.
...130.07.2025emeginize sağlık ilk defa siparis verdim lezzetliydi
...N05.07.2025Sicak,yerinde malzemesi bol guzel bi durumdu
...n16.03.2026İdare eder
...k11.03.2026Lezzetliydi sosu olsun güzeldi sadece küçük bir tavuk derisi çıktı o olmasa gerçekten 5 yıldız verecektim
...n10.03.2026İçerisindeki döner lezzetliydi tadını alıyorsunuz, sosu ve ekmeği gayet ideal ağızda lastik gibi çiğnemiyorsunuz. Görünüş olarak tam bir xl gibi görünüyor ancak içerisindeki malzemeyi yetersiz buldum.
...u03.09.2025sıcacıktı her şey güzeldi yalnız sosu biraz daha tuzsuz olursa süper olur biraz tuzlu geldi bize
...k19.08.2025Bu işletme dönerin hakkını veriyor. Tavsiye ederim umarım bozulmaz.
...ğ13.06.2026pepsi istedim yedigun geldi. madem elinizde yok siparisten cikarin o zman neden farkli bir urun gonderiyorsunuz ki.? tuketmedigimiz bir urun.
...r13.07.2025çok yağ kulanılmış ve tavuk derisi konulmuş sıcak gelmedi
...ç29.06.2025Pek beğenmedim. Sıcak geldi. Ortalama lezzet.
...r05.07.2025sürekli sipariş verdiğim döneriniz artık kalitesini yitirmiş durumda. her defasında şans verdim. fakat siz dönere kömür gibi ve derili et koymaktan vazgeçmediniz. aç kaldım. berbat ötesi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: