rider-banner-icon
  • Burger
  • Restoran Teslimatlı

Arby's

KAPALI
3.2 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Korupark AVM*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n17.02.2026sahane
...y17.02.2026Keyifli
...i15.02.2026Tek kelime ile mükemmeldi.
...ı14.02.2026Uygun fiyat yüksek kalite janjanlı faiş fiyatlı sovmen hamburgerciler yerine gayet güzel bir tat . Bu arada hızlı servis ve sıcacık yemek için teşeklürler .
...n14.02.2026Çok teşekkür ederim
...n14.02.2026superdi
...n13.02.2026Teslimat hızlı iyileştirilmiş sandviçim sıcak geldi, çok mutluyum.
...n11.02.2026Sıcak ve hızlı geldi teşekkürler
...ç09.02.2026Arkadaşların ellerine sağlık
...n08.02.2026çok tatlı bir not ile siparişim geldi cok teşekkür ederim
...a22.11.2025Çok lezzetliydi
...t09.09.2025Başarılı
...m28.08.2025Waow
...ş16.08.2025gerçekten çok iyiydi hem sıcak hem bol malzemeliydi
...ş11.03.2026Termal çanta seçmiştim ücreti alınıyor termal çantam gönderilmiyor
...m16.02.2026Soğuktu ama tadı güzeldi
...u05.09.2025tadını beğenmedim
...c13.04.2026Patatesleri çok güzel
...n21.08.2025eksik ürün geldi tenders lar yoktu
...r27.06.2025Siparişin yanında söylediğim sosların hiçbiri gelmedi
...r12.04.2026yani 1 saat boyunca nasıl gelmeyebilir koruparkın arkasından sıparıs verdım yurusenız bıle 15dk anlayamıyorum bi daha da asla sıparıs vermiyecegşm
...z06.04.2026Yemekler zaten soğuk geldi Ambalajı açılmamış ürün bantı yapıştırmşlar üzerine onu bile açmışlar hamburgeri bi açtım paketlemesi sanki içine açıp bakmışsın gibi berbattı tenderslar soğan halkası soğuk
...n13.02.2026Litrelik kola için ekstra para vermiştim ama onun yerine bir kutu kola geldi. Bence kuryelerinizi bir kontrol etmelisiniz! İletişim içinde bir telefon numarası bıraksanız iyi olur bence.
...s01.02.2026Çok geç getiriyor
...r03.04.2026geç ve soğuk geliyor ama eti lezzetli
...r19.07.2025Soğumuş bir şekilde 1,5 saat sonra geldi.
...ş26.06.2025teslimatı çok iyiydi hızlı geldi fakat hamburgerin içine istediğimiz extralar konulmamışti soslar yoktu o yüzden 2 puan oda teslımata 👍 umarım bundan sonra daha dikkatli olursunuz.
...r17.06.2026Yediğim en kötü etti diyebilirim, içindeki et değil sırf yağ, berbattı.
...ı26.04.2026Berbattı tadı , termal poşet sölyüyoruz kapatmadan yolluyorlar garip
...l08.04.2026Yemek soğuk soslar yok patatezin yarısı boş verdiğim parayı gram haketmiyo bide özellikle para vererek cheddar sos aldım gelmedi bile
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: tabgida@hs02.kep.tr

MERSIS No: 815003790200094

Satıcı Ticari Unvanı

TAB GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKET

Arby's