- Burger
- Restoran Teslimatlı
Arby's
Arby's Değerlendirmeler
...n
4 Ay Önce
sahane
- 2'li Beef’n Kampanyası820 TL
...y
4 Ay Önce
Keyifli
...i
4 Ay Önce
Tek kelime ile mükemmeldi.
- Fırsat Menü400 TL
...ı
4 Ay Önce
Uygun fiyat yüksek kalite janjanlı faiş fiyatlı sovmen hamburgerciler yerine gayet güzel bir tat . Bu arada hızlı servis ve sıcacık yemek için teşeklürler .
- Beef'n Cheddar Menü445 TL
...n
4 Ay Önce
Çok teşekkür ederim
...n
4 Ay Önce
superdi
...n
4 Ay Önce
Teslimat hızlı iyileştirilmiş sandviçim sıcak geldi, çok mutluyum.
- Biftek Philly Baget Menü475 TL
...n
4 Ay Önce
Sıcak ve hızlı geldi teşekkürler
- Füme Kaburga Peynirli Baget Menü500 TL
...ç
4 Ay Önce
Arkadaşların ellerine sağlık
- Biftek Philly Baget Menü475 TL
...n
4 Ay Önce
çok tatlı bir not ile siparişim geldi cok teşekkür ederim
- 3 Kişilik Seçmeli Menü730 TL
...a
7 Ay Önce
Çok lezzetliydi
- Biftek Philly Baget Menü475 TL
...t
9 Ay Önce
Başarılı
- Beef'n Cheddar XL Menü555 TL
...m
9 Ay Önce
Waow
...ş
10 Ay Önce
gerçekten çok iyiydi hem sıcak hem bol malzemeliydi
...ş
3 Ay Önce
Termal çanta seçmiştim ücreti alınıyor termal çantam gönderilmiyor
...m
4 Ay Önce
Soğuktu ama tadı güzeldi
...u
9 Ay Önce
tadını beğenmedim
...c
2 Ay Önce
Patatesleri çok güzel
- Fırsat Menü400 TL
...n
10 Ay Önce
eksik ürün geldi tenders lar yoktu
...r
1 Yıl Önce
Siparişin yanında söylediğim sosların hiçbiri gelmedi
- Cheese Sticks (4'lü)110 TL
- Smoky Chicken XL Sandviç Menü455 TL
...r
2 Ay Önce
yani 1 saat boyunca nasıl gelmeyebilir koruparkın arkasından sıparıs verdım yurusenız bıle 15dk anlayamıyorum bi daha da asla sıparıs vermiyecegşm
...z
2 Ay Önce
Yemekler zaten soğuk geldi Ambalajı açılmamış ürün bantı yapıştırmşlar üzerine onu bile açmışlar hamburgeri bi açtım paketlemesi sanki içine açıp bakmışsın gibi berbattı tenderslar soğan halkası soğuk
...n
4 Ay Önce
Litrelik kola için ekstra para vermiştim ama onun yerine bir kutu kola geldi. Bence kuryelerinizi bir kontrol etmelisiniz! İletişim içinde bir telefon numarası bıraksanız iyi olur bence.
- Füme Kaburga Peynirli Baget Menü500 TL
...s
4 Ay Önce
Çok geç getiriyor
...r
2 Ay Önce
geç ve soğuk geliyor ama eti lezzetli
...r
11 Ay Önce
Soğumuş bir şekilde 1,5 saat sonra geldi.
...ş
1 Yıl Önce
teslimatı çok iyiydi hızlı geldi fakat hamburgerin içine istediğimiz extralar konulmamışti soslar yoktu o yüzden 2 puan oda teslımata 👍 umarım bundan sonra daha dikkatli olursunuz.
...r
6 Gün Önce
Yediğim en kötü etti diyebilirim, içindeki et değil sırf yağ, berbattı.
...ı
1 Ay Önce
Berbattı tadı , termal poşet sölyüyoruz kapatmadan yolluyorlar garip
...l
2 Ay Önce
Yemek soğuk soslar yok patatezin yarısı boş verdiğim parayı gram haketmiyo bide özellikle para vererek cheddar sos aldım gelmedi bile



