rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Edo Burger

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 33 inceleme
Ali Kahraman Sk. No: 38 / B
...a10.06.2026İlk siparişimde neden bu kadar pahalı deniyeyim dedim gerçekten parasının hakkını veriyor
...ş07.06.2026Hamburgeriniz muhteşem ötesi lezzetli,paketlemeniz aşırı özenli,soslarınız gerçekten bol ve güzel ayrıca,ikramlarınız için teşekkürler muhteşemsiniz. çocuk yada büyük ol edo burgerle mutlu ol :)
...n23.05.2026Sıcacıktı vaktinde geldi hediyeniz ve ekstra soslarınız için teşekkürler bol kazançlar
...n17.04.2026Hersey çok lezzetliydi, denemek için alıp müptelası olmuş olabilirim🤤🤤🥰
...k16.04.2026New York burger çok güzel ve doyuruydu, patates sıcacıktı, teşekkürler
...z16.04.2026Çok iyiydi , teşekkür ederim 🙏🏻
...k24.03.2026Silivri’de yediğim en iyi hamburger ellerinize sağlık 👏🏻👏🏻
...k24.03.2026pesto soslu makarna muhteşemdi, çok teşekkürler emeğinize sağlık
...u19.03.2026Mükemmel di biraz bekledik ama sicak geldi tadi lezzetli
...k19.03.2026Hızlı geldi ve dumanı üstündeydi diyebilirim. Harika☺
...n12.01.2026cok guzel ve tatli ikramlar 🥳
...u02.01.2026Böyle bir burgerci silivri için ihtiyaçtı. Porsiyonlar da oldukça doyurucu.
...u29.12.2025Deneyimlediğim en iyi butik Burger diyebilirim, cidden gurme bir lezzet ve Silivri için büyük kazanım, Burger severlerin denemesini tavsiye ederim. İşletme sahibinin eline sağlık..
...l28.12.2025Yemekler tam zamanında ve sıcak şekilde geldi aynı zamanda tadıda efsane iyi öneririm
...r28.12.2025Siparişimiz çok hızlı ve sıcacık geldi. Paketleme çok özenliydi. Bu lezzet ve büyüklükteki CheeseBurger için fiyat gayet uygun du.Elinize ve emeğinize sağlık. Herkese tavsiye ederim. Haribo için de 🙏
...n27.12.2025Efsane bir hamburgerdi 🔥🍔 Lezzet 10/10, kesinlikle denemelisiniz!
...l27.12.2025Hamburger zaten muzzam🫶🏻 hediye gönderdiğiniz çorba da çok lezzetli idi. Çok teşekkürler😍
...ş26.12.2025Sipariş verdikten sonra hızlı bir şekilde elimize ulaştı. Hamburger ve patatesler sıcacık ve tazeydi. Tatlıları mutlaka denemelisiniz çok hafif ve lezzetli . Elinize sağlık özeniniz teşekkürler 🤌🏻
...u25.12.2025Hamburger aşırı lezzetliydi bu bölgede yediğim en iyi hamburger. Ürünler aşırı kaliteliydi ekmeği bile çok lezzetliydi. Patates,hamburger sıcak ve çok lezzetliydi. Genel olarak çok beğendim
...n23.05.2026Bu sefer eti az orta pişmiş yapmışsınız, bi tık rahatsız etti. onun dışında sos, ekmek, patates çok iyi lezzetli.
...k18.12.2025patates kızartmalarınız gerçekten kötü. Hamburgerler fena degil.
...k28.12.2025hızli servis için teşekkür ederim bu arada gerçekten çok nefisti paketten çıkan şekerlemeler ayrıca mutlu etti ve gülümsetti ellerinize sağlık
...y27.12.2025son zamanlarda yediğim en iyi hamburgerdi.patatesi eti harika elinize sağlık
...r11.05.2026o kadar yağı neye kullanıyosunuz birader?
...i19.04.2026Hayatımda yediğim en kötü bologneseydi! kıymayı araki bulasın pişmeyen biber ve soğanlarla dolu sosununda bir okdr kötü koktuğu yiyemeyip çöpe bastığım sözde makarna yanında ödedim çöpe giden ücret
...h17.04.2026Yazılan şekilde gelmedi sipariş çok yağlı ve tavuk marketlerde satılan paket Şinitzel kullanılmış hoş değil
Monday11:0023:59
Tuesday08:1523:59
Wednesday09:0023:59
Thursday11:3023:59
Friday08:0023:59
Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: