rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Tatlı.Co

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 57 inceleme
Dr. Fazıl Küçük Cd. 16
...k03.04.2026Sufle sıcak ve güzeldi elinize sağlık
...n18.02.2026yediğim en iyi cheesecake yapıyorsunuz bu işi dostum!
...N18.02.2026paketi açtığım gibi frambuaz kokusuna düştüm, çok başarılı. ikramınız için de çok teşekkür ederim.
...r15.02.2026Brownie ķıvamı iyi tadı baymıyor bu fiyata alınır. Biraz soğumuştu geldiğinde tekrar ısıtıp yedim.
...l15.02.2026Tatlı.Co'nun işletmecisinii ve ustalarını tanıyorum, çok temiz ve özenli çalışıyorlar, çok da lezzetli. Herkese tavsiye ederim.
...t13.02.2026çok çok iyiydi bu fıstıklı elinize sağlık
...n13.02.2026limon sosu efsaneee yeni keşfettim sizi çok iyi
...m06.02.2026günüm kötü geçmiş olsada tatlınız çok güzeldi en azından ağzımızı tatlandırdı elinize sağlık
...r03.02.2026Cookie aşığı olarak ağzımda dağılması ve lezzetinin damak tadıma uygun olması benim için çok önemli biliyorsunuz heryerde yenmiyor siz de aradığım tadı buldum yapıyorsunuz bu işi :)
...u03.02.2026tatlınıza bayıldımm bu arada paket servisiniz oldukça hızlıydı favori tatlıcılarımdansınız artık
...i30.01.2026tatlılarınıza verdiğiniz isimler harika :)) örnek oreo delisi söyledim kıvamınızı çok beğendim tabi evde deneyeceğim fakat sizin gibi olacağını sanmıyorum. siparişim 15 dakika da evdeydi hızlıydı
...k30.01.2026Lotus Cheesecake efsaneydi. Kıvamı tam yerinde, ne bayıyor ne de kuru. Lotus tadı abartı değil dengesi çok güzel ayarlanmış. tekrar tercih edeceğim..
...Y30.01.2026Tadı efsaneydi ustam siz tatlı değil sanat eseri yapıyorsunuz bilginiz olsun :)
...a30.01.2026nutella go ve normal sürülebilir nutella bağımlısı biri olarak sizden verdiğim nutellalı tatlınız müthişti tekrardan tercih edeceğim bu arada kuryeniz çok kısa süre içinde teslim etti teşekkürler
...n27.01.2026Sıcacık geldi çok şaşkın ve mutluyum :)
...u26.01.2026Süper süper süper!!! Elinize sağlık
...a24.01.2026Siparişim hızlı geldi tadını çok beğendim teşekkürler
...a23.01.2026İçine koyduğunuz antep fıstığı sosu çok iyi kadayıf da çok yakışmış elinize sağlık
...k23.01.2026Nutella bağımlısı olarak bayıldım bir tatlı aşığı olarak artık daima tercihlerim arasında olacaksınız
...r22.01.2026Sizleri yeni keşfettiğim için bir tatlı bağımlısı olarak çok mutluyum hastasıyım böyle işini iyi yapan esnafa harika bir tatlı ziyafeti çektim elinize sağlık
...n22.01.2026Bu zamana kadar tatlı yememişim gerçekten bu nasıl lezzet ustamın eline sağlık hey maşallah
...n28.12.2025Muhteşem lezzet, şiddetle tavsiye ediyorum.
...N25.12.2025Antep fıstığında şov yapmışlar acaip lezzetliydi
...k20.11.2025Cheesecake çok güzeldi geçen aldığımda o yüzden tekrar aldım ama biraz bayattı
...e05.11.2025tatlılar taze ve lezzetli
...I30.10.2025tatlılar çok lezzetliydi. Malzemeleri kaliteli
...n23.10.2025Elinize sağlık çok lezzetliydi
...n23.05.2026Ürünün hem görselinde hem açıklamasında bisküvi de olduğu halde bana gelen ürün sadece muhallebi maalesef. Çileğinin bol olması güzel.
...l26.11.2025beyaz çikolatalı browni cok guzeldi, lotuslu cheescake de güzeldi çikolatalı bask cheesecake bizim damak tadımız uygun değildi. paketleme guzeldi. geç geldi ama bize çok uzak bir yerden istemisiz.
...ç18.11.2025Önceden istetiğim böyle değildi kavanozda yollamıştınız bu seferkinin hem gramajı küçük hem de pastacı kreması diğerlerine oranlafazla konmuştu bisküvi ve üstündeki çikolatası azdı beğenmedim bu sefer
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0019:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: tatlicogida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0831106107300001