İnönü Cad. Alpan Dis Kapi No: 660 A, Ic Kapi No: -...z5/12/2026Sutlac dillere destan💖 supangle de oyle. Ayrica isletme daha once yapmis olduklari kucuk bir hatayi telafi etmek icin hediye de yollamjslar. Cok dusuncelisiniz. Cok tesekkurler
...ş3/17/2026cok lezzetli
...n1/11/2026ÇOK İYİYDİ!! BENİ NASIL BAĞIMLI EDERSİNİZ BEN ŞİMDİ HER GÜN YEMEMEK İÇİN KENDİMİ ZOR TUTUCAM.BU KADAR KALİTELİ,HAFİF VE GÜZEL OLMASINI HİÇ BEKLEMİYODUM(KESİNLİKLE REKLAM DEĞİL UMARIM HERKES BİLİR)
...ş12/10/2025Kazandibi son zamanlarda yediğim en iyi kazandibiydi, lezzetini çok beğendim ve hızlı geldi.
...t11/22/2025Sütlaç baya iyiydi Rize de yediğim bir sütlaca tadı birebir benziyordu
...k4/18/2026Biraz fiyatı yüksek az sulu geldi
...k2/19/2026Güllaç porsiyonu fiyatına göre çok küçük
...m12/31/2025sutlaci cok basarili
...s4/16/2026hayatımda yediğim en kötüsü
...i3/30/2026hamsiköy sütlacında ilk kez fındık olmadığını görüyorum, teşekkürler
...y1/4/2026Donmuş sütlaç geldi kaşık bile batmadı
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday10:0023:59
Thursday12:0023:59
Sunday10:1523:59