rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Osco

4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Doğu Gazi Blv. NO:117/A
...o18.06.2026Ürünler taze başarılı ve hızlı teslimat
...k06.06.2026Siparişim çok hızlı geldi kahvelerine zaten bayiliyoruzzzzzz teşekkür ederiiisss🫠🥳
...k26.05.2026kaç kere sipariş ettiğimi bilmiyorum favorim zaten her tatlısı güzel
...z24.05.2026Osco'ya denecek laf yok aydında tatlıya başka bir boyut kazandırdı resmen, elinize emeğinize sağlık.
...n21.05.2026Mükemmel lezzet güler yüz
...k20.05.2026her zamanki gibi çok iyiydi
...a10.05.2026Fulden değişik bi lezzet tat olarka beni cezbetmedi ama meyveler çok tazeydi kreması da baya güzeldi Sen sabastian ın içi de gayet kremsiydi elinize sağlık <3
...z05.04.2026Her tatlısını defalarca yemişimdir bu işin en iyisiii
...k04.04.2026Çok güzeldi. Çikolatasına ve tatlılarına bayılıyorum buranın❤️❤️❤️❤️
...k30.03.2026işletme istediğim ürün kalmayınca iki tatlı gönderdi gerçekten çok tatlılar tatlılarda çok lezzetliydi
...ı07.02.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık
...r05.02.2026çok beğendim yanında gönderdiğiniz tatlı için çok teşekkür ederim bayıldımm🌸🌸🌸
...k30.12.2025çok güzeldi ve özenli haIrlanmıştı
...ş28.12.2025iki üründe süperdi çok hızlı geldi
...ş11.12.2025Hem çok lezzetli hem çok hızlı teslimat her şeyiyle çok güzel ellerinize sağlık
...l08.12.2025Restoran sahibi çok kibar sipariş verdiğim tatlı bitmiş bana başka bir tatlı ve ikram gönderdiler. Kibarlığınız için teşekkür ederim. Tatlılarının tadı da güzel bir işletme
...N08.12.2025Sürekli söylüyorum hep çok güzel notları dikkate alıyorlar ve çalışanları çok tatlı tavsiye ederim
...N03.12.2025Her zamanki gibi çok güzeldi yanında ikramda göndermişler kesinlikle öneririm
...k27.11.2025Tatlıları lezzetli ve hızlı bir şekilde geldi, teşekkürler
...n22.11.2025Ürünleri çok beğendik.
...z10.11.2025İkram için teşekkürler
...n09.11.2025Tatlılar çok lezzetli. Her seferinde lezzet olarak beni mutlu ediyor. Meyvesi, kreması, kurabiyesi hepsi çok taze. Harikasınız. Kurye arkadaşa ayrıca teşekkür ederim çok kibar ve güler yüzlü.
...n08.11.2025Mükemmel tatlılara sahipler yanında gönderdiğiniz hediye tatlı için çok teşekkür ederimm
...n06.11.2025tiramisu çok lezzetliydi
...n03.11.2025kahveleri de tatlıları da çok güzel
...r02.11.2025Lezzetli tatlılar 🤗
...n19.10.2025çok hızlı geldi paketlemesinde hiçbir sorun yoktu lezzeti çok güzeldi tazeydi ve frambuaz tadı yoğundu soğuk geldi ayrıca kurye arkadaş da çok nazikti güler yüzlüydü kesinlikle tekrar tercih edeceğim
...ı18.10.2025tatlıları taze lezzetli porsiyonları doyurucu ve fiyatı uygun tavsiye ederim
...r18.10.2025Tatlı harikaydı not ve ikram daha harika emeğinize sağlık bundan sonra sadece sizden sipariş vereceğim 🤍
...ğ15.10.2025Açıldığından beri favori kafemiz tatlıları taptaze kahveler sıcaktı dünkü not ve tatlı jestiniz için teşekkür ederiz🖤
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hasan Sucu

Osco