rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Express Delivery

Sobremesa Coffee & Dessert

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 56 reviews
8 2/1A
...i6/3/2026Siparişim özenle hazırlanmış zaten çalışanları hep favorimdir özellikle Melisa hanım ellerinize sağlık
...n5/4/2026 harıkaydı , ellerinize sağlık, çok beğendim
...Z4/3/2026Bir krep ne kadar iyi olabilir ki? Yani yedikçe lezzet nasıl katlanır müthiş olmuş elinize sağlık
...n3/12/2026Çok hızlı ve güzel olmuş
...n3/10/2026Tatlılar leziz, çikolatası yoğun ve tadı çok güzel. Krema dengeli meyvelerse çok taze. Bu fiyatlarda mükemmel tat. Tekrar sipariş edeceğim.
...z2/19/2026Ekmek çok taze içi çok dolu ve lezzetliydi elinize sağlık …
...s2/3/2026Profiterolun çikolata sosu biraz daha fazla olabilirdi ona rağmen çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık
...l1/24/2026Antep fıstıklı profiterol harika.elinize sağlık.
...i1/23/2026paketlenmesi, özenilmesi, çok güzeldi. tarifi ve tadı da çok güzeldi. ellerinize sağlık. kuryeye de ayrı teşekkürler.
...u1/11/2026hayatımda yediğim en güzel tatlıydı. hem de sıcak geldi. kesinlikle bir daha sipariş vereceğimm
...s1/10/2026Çikolata sosu kreması profiterol toplarının dışının çıtırlığı aşırı iyiydi
...u1/8/2026notuma dikkat edip laktozsuz süt kullandıkları için teşekkür ediyorum. kahvenin tadı çok güzeldi. ikram kurabiye de güzeldi.
...i12/29/2025cheesecake cok guzel ve tazeydi bi de yaninda sicacik cok lezzetli bi kurabiye hediye etmisler cok begendim
...i12/26/2025çilekli mag çok güzeldi ikramınız için çok teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık
...n12/25/2025Kahvenin tadı çok güzel yanına kocaman cookie ikram etmişler çok teşekkür ederim Oldukça hızlı teslim edildi servisi de güzeldi hiç dökülmemiş
...İ12/4/2025Soğuk sandeviçleri inanılmaz lezzetli bir de yanında kurabiye gönderiyorlar hediye kocaman bayıldımmmm nasıl güzel nasıl herkese tavsiye ederim :)
...n11/29/2025Ekmeği çok iyiydi içine kona salam janbon v.s daha kaliteli olması gerekiyor bence bu arada kalitesiz demiyorum sadece daha özgün olmalı
...l11/28/2025Elinize sağlık ikramlar içinde ayrıca teşekkür ederim 🙏
...a11/28/2025çok tatlı bir mekan
...n11/25/2025Profiterol beklentilerimin çok üstünde geldi. Paketlemesi çok güzeldi. İkram için çok teşekkürler, çok ince düşünülmüştü.
...r11/13/2025Öncelikle ikram için teşekkürler.Islak kek tam kararında ve tam kıvamındaydı elinize sağlık. Çay kısmında yanıldım sağ olun demlik gibi kocaman bardakla göndermişsiniz keşke bir tane isteseymişim :)
...r1/28/2026Browniye paketin kokusu geçmiş ne yazık ki, orta kısımlar çok lezzetliydi ama yanlarda kağıt tadı vardı :(
...n1/13/2026Profiterol görselinde Antep fıstığı var ama krep kırıklı geliyor ben o var diye söylemiştim
...r2/12/2026porsiyon çok küçüktü fiyat performans değil
...u2/16/2026kahveler güzeldi ama waffle'ın yanında kaşık göndermişsiniz ve hiç kullanışlı değildi. bu tada göre bence biraz fazla pahalıydı...
...a2/4/2026tatlılar lezzetliydi ama söylediğim magnolyanin yarısından fazlası torbaya dökülmüştü nerdeyse hepsi çöpe gitti
...k1/7/2026waffle plastik kapta geldigi için nemi ile birlikte çok yumşamış hamursuydu tavsiyem karton kap kullanmanız. biraz çıtır olsa daha güzel olurdu aşırı yumşak hamursuydu
...n2/20/2026Krep roll çok güzeldi. Tadı çok dengeli, kreması ve çikolatası çok lezzetliydi. Bir kez daha şaşırtmadı
...u2/12/2026brownie çok tuhaf kokuyordu plastik gibi ve soğuktu. eskiden aldığım zevki alamadım maalesef
...u2/28/2026ikramınız için teşekkürler ama ne kreması ne de içinin bisküvisi lotus değil bunun. çok az bi bisküvi var içinde kremanın da tadı bi değişik yiyemedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:45

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0772171592900001