rider-banner-icon
  • Burger
  • Ice Cream
  • Breakfast & Börek
  • Coffee
  • Toast & Sandwich

Picco Cafe Restaurant

CLOSED
Rating 4.2 out of 5 stars, 500+ reviews
Deniz Mah. Deniz Cad. No:15
...k6/24/2026iletişim ve istediklerimizin sıcak gelmesi çok iyiydi. lezzeti ve doyurucu olması da harika. elinize sağlık.
...u6/21/2026Çeşmelide olmama rağmen hızlı geldi tat olarak güzeldi beğendim bir daha alırım
...y6/12/2026Mahallede yediğim en iyi tost diyebilirim
...u5/10/2026Çok iyi ve çok güzel
...Z4/7/2026keşfettiğimiz günden beri lezzetine hızına ve güler yüzüne kefil olabileceğimiz tek adres herşey için elinize sağlık.
...ş3/15/2026hızlı geldi ve çok lezzetliydi, teşekkür ederim! ben beğendim.
...Z3/15/2026sıcak ve hızlı aynı zamanda son derece lezzetli 5 üzerinden 10 yıldız.
...Z3/15/2026favori restorantım oldunuz bilmem anlatabildim mi...
...u3/5/2026çok lezzetliydi ve sıcacık geldi teşekkürler 🙏🏻👍🏻❤️
...n3/4/2026mükemmel civarın en iyisi
...n2/14/2026hamburger çok iyiydi çok beğendim patatesler çıtır çıtır ve lezzetliydi. şiddetle tavsiye ediyorum ben bu yakınlarda daha iyisini yemedim
...u1/25/2026Çok beğendim elinize sağlık. Kurye arkadaşta çok beyefendiydi. Kaliteli ürün ve hizmet için teşekkür ediyorum. Sizi herkese öneriyorum mutlaka tekrar sipariş vereceğim
...n1/3/2026Ellerinize sağlık. Sizden 3 yıldır onlarca defa sipariş verdim sanırım hepsinde de çok memnun kaldım. Bölgenin açık ara en iyi Fastfood restoranı. ❤️❤️❤️ Bazı taklitçikeri var, onlardan KAÇININ!!
...c10/25/2025Picco ve Eiffel dışında hiçbir yerden sipariş vermem, elinize sağlık
...n9/21/2025Sipariş ettiğimiz herşey sıcak ve oldukça lezzetliydi. kurye 6 km olmasına rağmen oldukça hızlı geldi. İşletme sahibi cevaplara baklınca çok anlayışlı birine benziyor. kesinlkle birdaha tercih edeceğm
...r8/30/2025Annemin evinde bu kadar sıcak bir yemek yemedim. Emeğinize sağlık 2 kez sipariş verdim ikisinde de sıcacık geldi. Muhtemelen bundan sonra da hep vereceğim bir işletme.
...n8/18/2025Yediğim en iyi menemen olabilir çok güzel yapmışlardı ustanın ellerine sağlık.
...ş8/9/2025Yemekleri lezzetli ve doyurucu teslimat hızlı yapıldı kurye arkadaş çok güler yüzlü teşekkür ederiz 🙏
...a7/23/2025harikaa ellerinize sağlık
...v7/11/2025Penne Agli Spinaci - mantar koymayin içine lütfen!!
...n7/6/2025Kekli tavuk tabağı, kumru ve parmak dilim patates söyledik hepsi çok iyiydi. Elinize sağlık, kuryeye teşekkürler :)
...g7/4/2025Güzeldi patatesli
...r2/15/2026denenebilir malzeme kalitesi süper olmasa da idare eder lezzeti güzel
...u10/17/2025çok pahalı ama lezzetli :(
...n7/7/2025Malzemesi boldu ve çok lezzetliydi her kuruşu helal olsun. bir puanı şeftalili içecek istedim mangolu yollamışlar oradan kırdım.
...i6/7/2026Konsept cok iyi.Tat dengesi güzel,leziz. sebzeli kavurmali gözleme ve cheddarli tavuk Quesadilla yedim. Olumsuz olarak ikisinini de aşırı yağlı,. özellikle gözleme yağ içinde yürüyordu. umarım düzelir
...r4/30/2026Hamburgerler iyi, köfte ekmek çok kötüydü. Koca ekmeye 3 tane köfte
...n12/21/2025tadı güzeldi allah var ama tavuk marketteki şinitzel yani kendi tavuğunuz olsa iyiydi bir puanda paketlemeye kırdım dümdüz şeffaf poşette geliyor
...n8/22/2025Uzaktan gelmesine rağmen yemeklerimiz sıcacıktı. Patatesli sıkma hayal ettiğim gibi değildi içinde herhangi bir baharat yoktu sadece haşlanmış patatesli sıkma yedim. Yine de ellerinize sağlık.
...u2/12/2026Big burgerinize bayıldım gerçekten harikaydı elinize sağlık. Bu havada bile sıcacık geldi. Ayrıca nazik tatlı ikramınız için çok teşekkürler o da süperdi :)))
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0019:00
Sunday10:0019:00

Restaurant information

KEP Address: sakine.soylemezoglu@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Sakine Söylemezoğlu

Picco Cafe Restaurant