rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Antephan Künefe

KAPALI
TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 78 inceleme
Güzeltepe mahallesi öznur sokak no:2-A/B Eyüp İstanbul
...n31.05.202610 numara
...n13.05.2026Seyrantepe kuğu sokak yediğim en güzel tepsi künefesi di elinize sağlık
...r12.04.2026Bence guzel ama paketlemeyi daha ozenli yaparsaniz daha da guzel olur
...n07.02.2026FAVORİİİ LEZZETLİ
...n07.02.2026en sevdiğim mekan burası notlarda dondurma istemiştim “yalandan 2 dondurma koyarmısınız”dedim gerçektende koymuşlar buradan söylemeye devam edeceğim hep söylüyordum artık gönülden herkese öneriyorum
...n07.02.2026ÇOK LEZZETLİYDİ HIZLIDA GELDİ SİPARİŞ BELİRTİLEN SÜRE ARALIĞINDA GELDİ
...k12.01.2026tadi cok guzeldi sicacik geldi ayrica ikramlar icinde tesekurleer
...r27.12.2025Cok guzeldı yan ürünler için teşekkür ederiz ilk kez aldım sıcak geldi
...n26.12.2025iyaninda gönderdiğiniz İkramlar (kuyuyemis ve meyve dilimleri) icin teşekkür ederim. kuru yemiş de tazecik gevrek gevrekti. Ve vaktinde teslimat icin de ayrıca teşekkür ederim
...n14.12.2025Her şey çok güzeldi künefe sıcaktı ve tadı güzeldi artık favori yerim burası ikramlar içinde teşekkürler
...k13.12.2025Hep yiyoruz çok güzel
...a07.12.2025Çok beğendim içi dolu tadı güzel dı sadece sıcak gelse süper olur 👍
...ş03.12.2025Lezzetliydi , porsiyon ideal sadece yanına koyulan mezelerde daha özenli olunmalı
...n27.11.2025Çok güzel öğrenci için biraz tuzlu ama çok lezzetli bence
...k24.11.2025Harikaaaaa hergün siparıs verıyoruz süper
...k24.11.2025Her zaman harika
...k19.11.2025Süpersıniz gerçekten harika ikramlarınız ıcınde çok teşekkürler ellerınıze sağlık
...k19.11.2025Harika 2 kere siparıs verdik süpersınızzzzzz
...k08.11.2025Çok güzeldi ama şerbet hep dökülmüştü
...z01.11.2025Uzun süredir yediğimiz en iyi künefeydi. Siparişimizin yanında gönderdiğiniz meyve ve kuruyemiş ikramı için de teşekkür ederiz.
...u26.10.2025Muhteşem tat sanırım hayatımda yediğim en iyi Künefe ve Baklava olabilir
...d23.10.2025Harikadir
...l06.10.2025nasıl bir kaymak o öyle anlamadım hiç tat yoktu
...c04.09.2025Simit katmeri çikolatalı istedik notlara yazdık sağolsunlar çok başarılı yolladılar, teşekkürler
...z18.08.2025Hayatımda yediğim en iyi künefe diyebilirim.Ellerinize sağlık🩷
...k16.12.2025Her zaman harika
...z21.02.2026Hayatımda yediğim en kötü şeydi 900 TL’ye böyle tatlı göndermek yazık
...r20.12.2025Katmer söyledik. Maalesef o kadar kötü bir yağda pişirilmiş ki midemiz altüst oldu. Damakta bıraktığı tattan anlaşılıyordu ne kadar kalitesiz bir yağ olduğu. Hayal kırıklığı ve pişmanlık
...Z13.12.2025cevizli inanılmaz kötü idi ve paketlerin kapağı olmadı için künefelerin şerbetleri olduğu gibi poşetin içine dolmuş tabiki kuryede baya sallayarak getirmiş künefeden soğudum diyebilirim
...k13.11.20251,5 saat sonra geldı ve ters dönmüştü artık künefe bütün şerbeti akmıştı
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:15
Monday,Tuesday11:3023:59
Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0070109843500001