rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Hale Patisserie

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Ragıp Bey Mah. 155 Sok.No:40/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n22.06.2026Sıcak ve zamanında geldi
...p17.06.2026çok güzeldi elinize sağlık yediğim en güzel pizzaydi ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
...n10.06.2026Çok güzeldi severek yedik aşırı doyurucu elinize sağlık.
...n05.05.2026Pasta cok taze ve lezzetliydi. Çok kısa sürede geldi.
...i01.04.2026süper
...r13.02.2026Lezzetli ve taze
...r07.02.2026Teşekkürler, hem taze, lezzetli ve özenli, zamanında, saygıyla yapılan teslimat için.
...n09.05.2026güzeldi bence
...l09.04.2026Vişneli pasta güzeldi ama 19.32 de verilen sipariş 20.52 de teslim edildi !
...l24.11.20253 çeşit tatlı aldım ikisi iyi tulumba aldım yarısı bayat yarısı taze
...e02.11.2025Hale pastanesini çok severim ama keşke pakete ıslak mendil peçete vs koysaymış,çatal kaşık seçmedik ama bunlarıda mı seçmeliydik.
...y28.03.2026teşekkür
...r25.11.2025Lezzeti ve tazeliği için teşekkürler. Olabildiğince hızlı ve saygılı, güler yüzlü teslimatınız için teşekkürler.
...l06.04.2026Gelen kurabiyenin görseldeki ile uzaktan yakından alakası yok.
...l30.12.2025güzel yorum yapmak isterdim ama maalesef yapamayacağım çok bayattı ve lezzetsizdi her şey hiç böyle beklemezdim bir de çok hızlı geldi kötü yorum yapmak istemezdim ama maalesef hiç beğenemedim
...ü21.12.2025Fotograftaki urunle gelen urun farkliydi. Kurabiyeleri bildigim icin soylemistim fakat ne goruntusu ne tadi ayni degildi.
...r11.09.2025Tatlı kurabiye siparişini beğenmedikgörseldeki gibi değildi maalesef
...i19.08.2025Badem diye seslenilmiş pasta demek istenmiş herhalde
...t28.07.2025Önceden hep burdan sipariş verirdim ama bu son sipariş hayal kırıklığına uğrattı aynı gramajda daha fazla ve özenli gelirdi şimdi az ayrıca altına tutmak için kâğıt bile bırakılmamıştı yakıştıramadım
...ş20.06.2026Rezaletti
...Y04.04.2026Ekler çok kötü. Krema kullanılmamış. Krem şsnti kullanılmış. Sütlaç paketleme hatası yüzünden dökülmüş. Tulumba tatlısı da günlük değildi. Hizmet kötüydü. Hale kalitesini çok bozdu.
...k11.02.2026Çikolatalı portakallı kurabiyeler taze değildi
...i04.01.2026Pakette pasta bozulmuş bir şekilde geldi lütfen daha dikkatli olun taşırken
...n04.01.2026Sütlaç olmamıştı tası çok kötüydü
...r01.01.2026Hayatımda yediğim en kötü cheesecake.
...i20.12.2025Portakallı çikolatalı kurabiye acaba kaç günlüktü çok merak ediyorum aşırı bayattı bu halde nasıl gönderebiliyorsunuz inanamıyorum
...n19.12.2025Görseldeki pasta ile aynı gelmedi meyveli bu da dediler 800 tl para ödedik hale gibi bir yere yakışmadı özensizlik
...n07.12.2025Cheesecake in kreması küflenmişti ekler de bayattı boşuna para harcamış olduk çöpe gitti
...k27.09.2025Yanlış pasta gonderildi. Meyveli çikolatalı sipariş verdik, beyaz meyveli bir pasta geldi.
...a17.03.2026pizzalar geç geldi ve istediğim tatlı kalmamıştı yerine gönderilen tatlı hiç gelmedi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0883076673900001