- Dessert
- Express Delivery
Hale Patisserie
Hale Patisserie Ratings & Reviews
...n
5 days ago
Sıcak ve zamanında geldi
- Hale Spesiyal Pizza Orta Boy200 TL
...p
1 week ago
çok güzeldi elinize sağlık yediğim en güzel pizzaydi ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Meyveli Soda (20 cl.)50 TL
- Meksika Pizza (Orta Boy)200 TL
...n
2 weeks ago
Çok güzeldi severek yedik aşırı doyurucu elinize sağlık.
...n
1 month ago
Pasta cok taze ve lezzetliydi. Çok kısa sürede geldi.
- Not availableKestaneli Pasta (6-8 Kişilik)
...i
2 months ago
süper
...r
4 months ago
Lezzetli ve taze
- Not availableÇikolata Pasta Mini Boy (4 Kişilik)
...r
4 months ago
Teşekkürler, hem taze, lezzetli ve özenli, zamanında, saygıyla yapılan teslimat için.
- Not availableTulumba Tatlısı (250 gr.)
...n
1 month ago
güzeldi bence
...l
2 months ago
Vişneli pasta güzeldi ama 19.32 de verilen sipariş 20.52 de teslim edildi !
...l
7 months ago
3 çeşit tatlı aldım ikisi iyi tulumba aldım yarısı bayat yarısı taze
...e
7 months ago
Hale pastanesini çok severim ama keşke pakete ıslak mendil peçete vs koysaymış,çatal kaşık seçmedik ama bunlarıda mı seçmeliydik.
- Not availableProfiterol
- Not availableTiramisu
...y
3 months ago
teşekkür
...r
7 months ago
Lezzeti ve tazeliği için teşekkürler. Olabildiğince hızlı ve saygılı, güler yüzlü teslimatınız için teşekkürler.
- Not availableTulumba Tatlısı (250 gr.)
...l
2 months ago
Gelen kurabiyenin görseldeki ile uzaktan yakından alakası yok.
- Not availableTiramisu
...l
5 months ago
güzel yorum yapmak isterdim ama maalesef yapamayacağım çok bayattı ve lezzetsizdi her şey hiç böyle beklemezdim bir de çok hızlı geldi kötü yorum yapmak istemezdim ama maalesef hiç beğenemedim
- Not availableİzmir Bomba (Adet)
...ü
6 months ago
Fotograftaki urunle gelen urun farkliydi. Kurabiyeleri bildigim icin soylemistim fakat ne goruntusu ne tadi ayni degildi.
...r
9 months ago
Tatlı kurabiye siparişini beğenmedikgörseldeki gibi değildi maalesef
- Not availableTuzlu Kurabiye (250 gr.)
- Su (50 cl.)100 TL
...i
10 months ago
Badem diye seslenilmiş pasta demek istenmiş herhalde
...t
11 months ago
Önceden hep burdan sipariş verirdim ama bu son sipariş hayal kırıklığına uğrattı aynı gramajda daha fazla ve özenli gelirdi şimdi az ayrıca altına tutmak için kâğıt bile bırakılmamıştı yakıştıramadım
...ş
1 week ago
Rezaletti
...Y
2 months ago
Ekler çok kötü. Krema kullanılmamış. Krem şsnti kullanılmış. Sütlaç paketleme hatası yüzünden dökülmüş. Tulumba tatlısı da günlük değildi. Hizmet kötüydü. Hale kalitesini çok bozdu.
...k
4 months ago
Çikolatalı portakallı kurabiyeler taze değildi
...i
5 months ago
Pakette pasta bozulmuş bir şekilde geldi lütfen daha dikkatli olun taşırken
...n
5 months ago
Sütlaç olmamıştı tası çok kötüydü
...r
5 months ago
Hayatımda yediğim en kötü cheesecake.
...i
6 months ago
Portakallı çikolatalı kurabiye acaba kaç günlüktü çok merak ediyorum aşırı bayattı bu halde nasıl gönderebiliyorsunuz inanamıyorum
- Not availableKazandibi
- Not availableLimonlu Cheesecake
...n
6 months ago
Görseldeki pasta ile aynı gelmedi meyveli bu da dediler 800 tl para ödedik hale gibi bir yere yakışmadı özensizlik
...n
6 months ago
Cheesecake in kreması küflenmişti ekler de bayattı boşuna para harcamış olduk çöpe gitti
...k
9 months ago
Yanlış pasta gonderildi. Meyveli çikolatalı sipariş verdik, beyaz meyveli bir pasta geldi.
...a
3 months ago
pizzalar geç geldi ve istediğim tatlı kalmamıştı yerine gönderilen tatlı hiç gelmedi

