rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Rice
  • Pasta
  • Express Delivery

Mine Hanım'ın Ev Yemekleri

Express
Rating 1.7 out of 5 stars, 100+ reviews
kahramanlar caddesi ada plaza no 11
...c4/7/2026Harika ve taze.Paketler super hijyenik tebrikler
...e2/23/2026ilk kez sipariş verdiğim bu yerden gayet memnun kaldım,yemekler sıcacık ve hızlı da geldi,elinize sağlık😍🥰
...z2/22/2026Her siparişim çok lezzetliydi , teşekkürler
...z1/25/2026Nefisti ,ilk kez sipariş verdim , elinize emeğinize sağlık 🙏
...g12/25/2025teşekkürler
...g12/14/2025teşekkürler
...g12/4/2025sıcacık geldi ikram için de teşekkürler
...g12/3/2025sıcacık geldi teşekkürler
...r12/2/2025150 liraya sarma söyledim yanında kocaman ikram tavuk ve makarna göndermişler ikram olarak teşekkürler
...Z11/16/2025Ellerinize sağlık çok güzeldi ve sıcacık geldi mükemmeldi
...k11/13/2025Daha ne olsun
...z11/12/2025Bu ilk siparişim iyikikide sipariş vermişim ellerinize sağlık
...n9/23/2025Kaç yıldır Kuşadası’nda yaşıyorum bu zamana kadar yediğim en lezzetli makarna herşey için çok teşekkür ediyorum hem hızlı geldi hemde aşırı lezzetliydi
...k9/22/2025Mercimek köftesinin tadı kıvamı başarılıydı, paketleme özenliydi, diğer ürünleri denemek isterim. Elinize sağlık
...K9/6/2025bu nasıl bir lezzet tir böyle. bayıldım. ellerinize sağlıkkkk
...z8/22/2025elinize sağlık
...a8/20/2025Kurye arkadaşa teşekkür ederiz, çok hızlı ve sorunsuzdu, yemekler lezzet olarak tatmin edici, lakin gramaj/fiyat olarak mantıksızdı
...l8/2/2025teşekkürler. cok iyi gerçekten. paketi super yemek kalite
...k8/1/2025Elleriniz sağlık çok beğendik
...t8/1/2025Çok lezzetli. Teşekkür ederiz!
...N6/7/2026yemekleri. cok güzeldi ama buz gibi kolayı hayal etmiistim gondermemissiniz ..
...r2/11/2026Fena değil ancak porsiyon oldukça küçük
...u1/7/2026sıcak geliyor,
...k9/24/2025Sebze çorbası lezzetliydi ama aşure aşırı susuzdu baklagil dışında içerisinde bir şey yoktu
....12/24/2025Lezzetler vasat
...t9/9/2025mantar çorbası çok kötüydü pilavı ve kuru fasülyesi güzeldi
...k12/22/2025güzel
...Ş12/22/2025Adada dediğim en güzel ev yemeklerinden biriydi sadece çiğ köftenin normal normal köfte olduğunu düşünüyorum kadınbudu köfte değildi bence ama buna rağmen yine de çok lezzetliydi
...r12/16/20253 kere aranmışız telefon sessizde kalmış. Bittiği için başka bir lezzet yollamışlar :) Her ürünü ayrı lezzetli. Emeği geçenlerin emeğine ellerine sağlık.
...r12/16/2025İkram efsane 🤩 ellerinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: