rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Asmakat Ev Yemekleri

KAPALI
4.5 üzerinden 5 yıldız, 15000+ inceleme
Dr. Esat Işık Cad. No:21/A Moda*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r20.06.2026comert bir menemen diyebiliriz
...r16.06.2026dehset otesi bir lezzeti vardi bayildjm
...s08.06.2026Yemek sıcak geldi. Kurye son derece saygılıydı.
...ç13.05.2026şinitzelin yanında gelen salata ikramı harikaydı, teşekkürler.
...c31.03.2026her zaman cok lezsetli
...n25.02.2026Ellerinize sağlık, kadınbudu köftenizi çok beğeniyorum. Keza sigara böreği de çıtır çıtır sıcacık geldi.
...u09.01.2026çok memnun kaldım, anneannemin yemekleri gibiydi hem lezzetli hem de sıcak geldi ayrıca ikram olarak yolladığınız kısır için de teşekkür ederim. herkese öneriyorum ^^
...a20.11.2025perfect as usual
...a20.11.2025i order here every day, always fresh and hot
...e08.11.2025Hastasıyım
...ş04.11.2025Her zaman temiz,güzel ve sıcak
...l30.10.2025Elinize sağlık.
...c29.10.2025en sevdiğim, kalitesi hiç düşmüyor.
...c29.10.2025kuru fasülyesi hep de çok güzel
...n25.10.2025Çok güzel
...l16.10.2025ellerinize sağlık
...a27.09.2025Her zaman lezzetli, her zaman fiyatı uygun, ve çok nazikler. 5/5!!!
...t26.09.2025Her yemeği lezzetli
...u22.09.2025Harika bir lezzet çok sıcak geliyor yanındaki ikramlara da çok sevindim herkese tavsiye ederim
...u13.09.20252. Siparişim gerçekten çok iyi bir lezzete sahip her şey çok memnunum sadece bugün patatesler birazcık yanmıştı onun dışında 10/10
...e26.08.2025Çok iyi! Sarmanin hastasiyim
...z13.08.2025Doyurucu!!!
...l05.08.2025Teşekkürler.
...n10.07.2025Çok lezzetli ve çok güzeldi. İkram için de ayrıca teşekkür ederim
...n15.02.2026Normalde şnitzel harika bu kez ya başkası yaptı ya aceleye geldi aşırı yağlı olmuş.
...n15.01.2026Her zaman çok hızlı gelir, bu defa biraz geç geldi dolayısıyla soğumuştu. Lezzette problem yok. Kurye değişmiş sanırım umarım bu seferliktir.
...t28.09.2025Uzundur siparis vermiyordum. Ev tatlisi isteyince mahallenin guvenilir ev yemekcisi olarak aklima geldi. Irmik helvasi cok lezzetliydi. Kemalpasa tatlisinin serbeti cok fazla geldi.
...R20.09.2025Ekmek yerine verilen pide yetersizdi.
...ü05.08.2025çok iyi tadı lezzeti ama pilav ve patates biraz daha fazla olsa daha doyurucu olabilir ellerinize sağlık
...t18.07.2025Yaprak sarması çok iyi !. Ama semizotu sırf saptı !..
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: kasim.gecer@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Kasım Geçer

Asmakat Ev Yemekleri