rider-banner-icon
  • International
  • Breakfast & Börek
  • Restaurant Delivery

Pişici

Rating 4.6 out of 5 stars, 100+ reviews
Kültür Mah. Mithatpaşa Cad. No:47/A Çankaya/ Ankara
...u6/23/2026Keşfettiğimiz günden beri devamlı söylüyoruz. Pişiler gerçekten efsane. Sabah yedide bile hızlı ve çıtır ulaşıyor. Fakat son siparişte yanında gelen domates bozuktu dikkatli olunursa seviniriz.
...u6/18/2026Emeğinize sağlık, hep sımsıcak ve çok hızlı ulaşıyor ürünler. Kavurmalı kaşarlı pişi de çok güzel çıktı bu arada ama bizim favorimiz hala beyaz peynirli
...u6/18/2026Her defasında acayip hızlı ulaşıyor. Keşke bu beyaz peynirli pişi için 4 adet seçeneği koysanız bu arada. Valla bitiremiyoruz iki kişi
...u6/17/2026Beklediğimizden çok büyüktü ve iki kişi için 7 adet çok fazlaydı ama hem çıtır hem sıcak hem de yağ çekmemiş olarak ulaştı. Acayip lezzetliydi ve inanamadık. Beyaz peynirliyi %100 öneririz
...i6/2/2026Çooook güzel
...R5/28/2026sıcak sıcak geldi, anne pişisi gibiydi. porsiyon gayet doyurucuydu, teşekkürler.
...n5/17/2026gözleme gibi yapıp yolluyorlar. tatları güzeldi malzemeleri güzeldi özellikle beyaz peynirli olanı çok beğendim. 3 tane pişi söyledim hepsinin kendi salatası olması gerekirdi, azıcıktı
...n5/3/2026Çok lezzetli ve büyüktü porsiyonları, memnun edici şekilde
...u4/18/2026İçleri çok dolu değil ama porsiyon olarak bir tanesi büyüklüğü gayet iyi
...a12/13/2025harika bir tat süper sunum teşekkürler🙏
...ç9/21/2025pisileri cok güzeldi. patates kızartması da iyiydi.sadece kahvaltiliklarindan siyah zeytini hic iyi değildi.pisi yemek istiyorsaniz düşünmeden sipariş verin
...p8/9/2025Çok memnun kaldık, teşekkürler.
...p8/3/2025Çok memnun kaldık, teşekkürler.
...ç4/22/2026lezzetli yalniz iç malzemesi az fiyatlarda biraz daha uygun olabilit
...K2/5/2026Teşekkürler..
...n7/13/2025Şahsen beğenmedim daha öncede yediğim yerler oldu çok daha iyiydi boyut olarakta eh
...r12/30/2025Her zamankı gibi Harıka
...ş10/26/2025Sıcacık pofuduk kocamannn lezzetli 🤤
...k9/11/20253 pişi siparişi vermiştim, yanında kahvaltılık gönderilmesine gerek yok demiştim. Sanıyorum bu sebeple 1 tane fazladan pişi göndermişler. Teşekkür ederim. Lezzeti de çok güzeldi, tam anne pişisi 😊
...p5/30/2026beğenmedim hamur çok fazla kalın olmuş yağ çekmiş
...k5/28/2026Kötü .. yanık yağ kokuyor
...t8/20/2025yerken keyifliydi ilk.kez sipariş verdim zaten ama sonrasında midemi mahvetti, sebebi herneyse bir çözüm bulmanız gerekiyor, yağ olabilir mesela
...n8/15/2025eksik geldi
...z7/8/2025çok geç gönderdiler pişiler poşetin içinde ıslanmış gerçekten hamur yedim başka yerden aldıklarım büyüktü bunlar çok küçük geldi
Monday,Tuesday,Thursday,Friday05:0015:15
Wednesday05:0015:00
Saturday,Sunday04:4515:15

Restaurant information

KEP Address: nebahat.ozdemir.2@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Nebahat Özdemir

Pişici