rider-banner-icon
  • Burger
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Big Ye

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
HALKALI CAD. NO : 130 İÇ KAPI : BB 86 ARMONİPARK AVM
...k24.06.2026Sipariş hızlı ve sıcaktı. Kurye güler yüzlüydu. Hediye için ayrıca çok teşekkür ederim.
...n22.06.2026zamanında sıcak teslimat için teşekkürler,gayet lezzetli ve çorba ikramlı bir siparişti :)
...n21.06.2026Her şeyiyle mükemmeldi
...l21.06.2026Yanında çorbada göndermişler. Güzel ve sıcaktı teşekkür ederiz.
...ı21.06.2026Sıcak ve hızlı geldi. İkram çorba için ayrıca teşekkürler
...n20.06.2026Her şey çok lezzetliydi. Hediyeniz için teşekkürler
...ı19.06.2026Ikramlariniz icin tesekkurler tadi da cok guzeldi sicak ve taze geldi
...ş18.06.2026Çok lezizdi, sipariş biraz geç geldi ama olsun.
...ı17.06.2026Güzeldi ve doyurucu sadece patatesi beğenmedim çok yağlıydı onun dışında gayet iydi
...i17.06.2026Bu civarda yenilebilecek tek ve en güzel hamburger çok doyurucu elinize sağlık teşekkür ederim❤
...m16.06.2026güzeldiii
...u16.06.2026lezzetli ve doyurucu tadı mükemmel tavsiye ederim 😊
...u10.06.2026Lezzetli, sıcak ve paketlemesi güzel geldi elinize sağlık
...ş24.05.2026Sıcacıktı , hediyesi ve güzel yazılmış notuyla içimizde midemizde sıcacık oldu:) Mükemmel hizmet , samimi bir esnaf 💕💕
...E24.05.2026çok güzel hediye çorba bile verdiler
...a23.05.2026Her şey çok güzeldi sıcacık geldi hepinize tavsiye ediyoruz ayrıca ikramınız için teşekkür ederiz
...z06.05.2026İLGİNİZ İÇİN HERKESE TEŞEKÜR EDERİM ELLERİNİZE SAĞLIK ARKADAŞLAR
...k15.04.2026Zamanında teslimat,sıcak burger ve patates mükemmel
...ü11.04.2026Yemeksepeti tarihinin en iyi restoranı
...o10.04.2026Tatlı yorumunuz için teşekkür ederim.En yakın zamanda geleceğim :)
...m10.04.2026arkadasımın önerisi ile aldım sıcacık ve lezzetli bir menüydü soslar da güzel
...s06.04.2026güzel lezzet teşekkür ederim çalışan arkadaşlara emeği geçenlerin ellerine sağlık 🙂
...n06.04.2026Ürünler gayet lezzetli ve başarılı tebrik ederim çalışanları da gayet kibar herkese tavsiye ederim
...n05.04.2026Siparişim çok özenli ve güzeldi yemek de çokkk lezzetliydi çok beğendim
...r03.04.2026Çok sıcak geldi çalışanlara çok teşekkürler:)
...k03.04.2026Güzel ilgilerinden dolayı Banu hanım ve ekibine teşekkür ederiz 💛
...n03.04.2026Hizmet çok iyi yemeklerde baya lezettli
...u03.04.2026Kalite, lezzet, özen, özveri kısacası her siparişimde memnun kaldığım bir işletme. Tereddüt etmeden sipariş verilebilir. Paketleme ayrıca çok iyi. Teşekkürler Big Ye..
...u02.04.2026Hijyenik paketleme, sıcak, lezettli , hızlı ulaştıma için , çok teşekkürler. İkramınız için, ayrıca teşekkür ederim. Öncelik tercihimizdesiniz.
...ı02.04.2026superdi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0832097306400001