rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Çınar Börek & Güveç

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Sakarya Mah Yıldıztabya Alibeyköy Caddesi No: 14/A
...ı24.06.2026Su böreğinin sanki porsiyonu azalmıştı ama güzeldi
...k18.05.2026Fırından çıkmış hemen sipariş yetişmiş🙂gerçekten çok teşekkür ederim simitler çok sıcak ve mükemmel lezzetlidi ellerinize emeklerinize sağlık 👏
...l17.05.2026Buralardaki en iyi güveç yapan yer kesinlikle.Ayrıca ucuz.
...k07.05.2026Bu yaşıma kadar yediğim en iyi güveçti. Çok hızlı teslim edildi. Elinize emeğinize sağlık. Alınan aldırın ♡
...n04.05.2026Su böreği nefis
...r04.05.2026guzel
...a02.05.2026Çok beğendim çok iyidi
...k22.04.2026Lezzetli ve sıcak. ne zaman sipariş versem güzel geliyor
...n19.04.2026Börekleri nefis ve hızlı teslimat
...l15.03.2026İnce düşünceniz için teşekkürler
...z14.03.2026Su böreği epey lezzetli geldi ve ilkkez mide yakmayan hafif poğaça yemiş bulundum güzel temiz hizmet
...l04.03.2026gerçekten çok lezzetliydi ve sıcak geldi
...y02.03.2026Hem sıcak geliyor hemde tadı gerçekten çok güzel
...u10.02.2026sıcacık ve yumuşacık verdi ayrıca çok lezzetliydi
...l08.02.2026her zamanki gibi iyiydi
...ç03.02.2026Börekleri çok lezzetli. Her zaman sıcacık ve özenle paketlenerek geliyor.
...n03.02.2026Su böreği güzeldi sıcak da geldi. az sipariş vermişim tadı damağımda kaldı
...u31.01.2026semtimizin vaz gecilmezi.
...ç31.01.2026merhaba 2 saat sonra buz gibi geldi ben herzaman alıyorum çok çok lezzetli ama bugün hayal kırıklığına uğradım pidenin içinde kıyma hiç yoktu gerçekten ayıp
...y29.01.2026This was very very good, thank you!
...y29.01.2026Best börek I’ve ever had, even better than börek I’ve eaten in restaurants. It arrived very hot and fresh and tasted incredible. Thank you so much for the effort!
...ı27.01.2026Sıcak ve hızlı geldi
...m25.01.202610 numara güler yüzlü kurye ve enfes poğaça börek bozmazsanız bu tadı bereketiniz her zaman sizle olacaktır
...k18.01.20261,5 saatte geldi şaka değil gerçek
...l17.01.2026Elinize sağlık ikram için teşekkür ederim güveç gerçekten çok güzel
...a12.01.2026İkram için teşekkür ederim.Uzun zamandır sipariş veriyorum ve çok memnunum.Poğaçaların içi dolu olduğu için mutluyum.Tereddütsüz sipariş verebilirsiniz.
...m09.01.2026Gerçek bir esnaf ellerine kollarına sağlık çok güzel yapıyorlar her şeyi çok nazikler
...r06.01.2026Gerçekten herşey lezzetliydi ikramları içinde teşekkür ederim.
...k26.12.2025çabuk ve sıcak geldi güzeldi
...n25.12.2025herşey güzeldi teşekkürler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday06:1519:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ziya.yondem@hs01.kep.tr

MERSIS No: