rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Meze
  • Express Teslimat

Doyurucu El Yoğurması Gerçek Çiğköfte

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Yeniçağ Mahallesi Ragıp Tüzün Caddesi No:101/A
...N28.05.2026Çok lezzetliydi
...l26.05.2026Çok güzel olmuş ellerinize sağlık bunun muadilini urfada antepte bulursunuz o derece .. ama lavaşı biraz daha gönderebilirseniz çok iyi olur..
...u19.05.2026Ellerinize sağlık mükemmeldi inşallah hiç bozmadan böyle devam edersiniz emeğinize sağlık
...u05.05.2026İlk kez denedik ve memnun kaldık. Gayet lezzetli ve güzel. Başarılar diliyorum.
...s28.04.2026Gerçekten çok lezzetliydi, çok teşekkür ediyorum
...n28.04.2026lezzetli fabrikasyon olanlardan farklı ve güzel teşekkürler
...z04.04.2026başarılı teşekkürler
...r23.02.2026Elinize sağlık çok beğendik çok lezzetliydi artık tek adresim burası
...S08.11.2025Kolay kolay yorum yapmam ama dayanamadım Hiç bu kadar kötüsünü yememiştim değişik kalın bir lavaş içinden taş çıkan lezzetsiz bir köfte şans vermeme kesinlikle değmedi
...n07.11.2025Özellikle zeytinyağlıyı deneyin, ellerinize sağlık. (Normal olanı da denedim, zeytinyağlının tadı daha güzel olduğunu açıkça söyleyebilirim.)
...u04.11.2025Ellerinize sağlık çok lezzetli çok güzel 🙂
...z03.11.2025MÜKEMMELLLLL. ev yapımı tadında, anne eli değmiş gibi. Çok lezzetli. Dışarıdan daha önce daha güzelini yememiştim.
...r28.10.2025tatlı biraz daha güzel olsa bağımlısı olurum
...R29.08.2025neden düşük puanınız?
...n09.06.2026fabrikasyon çiğköftelerden farklı olduğu kesin. genel olarak güzeldi ama biraz kısır tadındaydı :) hayırlı işler olsun
...u03.01.2026Çiğköfte ve turşu ve yanındaki malzemeleri güzel sürekli sipariş verdiğimiz yer elinize sağlık ama bu sefer alt komşuya bırakılmis yanlışlıkla yine de sorun değil olabilir
...n09.11.2025cigkoftesi el yapimi, damak tadima hitap etmedi ama.lavasi bence cok asiri kalin biraz daha ince olmali. yesillik istemistim biraz yollamislar bunun icin tesekkur ederim.
...r14.09.2025Hızlı geldi tadında tatlılık vardı idare ederdi
...r09.06.2026Maalesef büyük umutla sipariş verdim ama hem yeşillik çeşidi taze değildi hemde en kötüsü Çiğköfte taze değildi
...i13.06.2026Hayatımda yediğim en kötü çiğ köfte idi. Normalde kötü yorum yapmam ama buraya yapmak istedim. Çiğköfte sıkmalarını o şekilde koymuşlar yaymamışlar. Doritos cipslerini ikiye bölüp koymuşlar.
...ı07.01.2026Çok kötüydü
...n31.10.2025Çok kötü bir çiğköfte, size tüm içtenliğimle başka bir yerden söyleminizi tavsiye ediyorum.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:4523:30
Saturday11:0023:30
Sunday12:3023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: