Atatürk Cd. 169...s14.06.2026müthiş
...l31.05.2026Güler yüzlü bir beyfendi getirdi çok teşekkürler 🥰
...n18.05.2026Müptelası olduk parisin parisi daha çok yapın :D
...n09.05.2026İnanılmaz güzel tatlılar teşekkür ederim
...s24.04.2026cok iyi gercekten ama neden waffle listeden kalkip duruyor aş eriyorum
...z12.04.2026Eklerler 10 numara
...L06.04.2026Gerçekten müthiş bir lezzet , arifiyede sürekli tatlı aldığım bir yer , kesinlikle yemelisiniz eşimle bizim favorimiz çilekli magnolya ve san sebastian 🩷
...z25.03.2026Daha iyisi herhalde İtalya’da okadar mükkemmel
...n14.03.2026Waffle da profiterol de mükemmeldi çikolatası çok iyi ve çok hızlı geldi
...r13.03.2026İlk defa söyledik ama bagımlılık yaptı her İkiside dehşet güzeldi arabada kalmıştım ama gerçekten muhteşem ellerinize emeğine sağlık 🥰 Artık tatlıda adresim şüphesiz belli 🥰
...y03.03.2026Çok taze ve lezzetliydi
...n05.01.2026Çok başarılı
...n20.12.2025yani hep 5 yildiz verip yorum yapasim geliyor 😂😂😂😂 o kadar iyi ki
...n25.11.2025tek kelimeyle bayılıyorum profiterolunuza , umarım hic degismez😍 tatli deyince soyledigim tek sey
...e18.10.2025Tatlı krizini fazlasıyla karşıladı. Her zamanki gibi mükemmeller
...n07.09.2025Her zaman sipariş veriyoruz tatlıları müthiş oldukça taze ve lezzetli 🤍
...n22.08.2025Gerçekten harika servisi lezzeti hazırlanışı herşeyi ile mükemmel
...z13.08.2025Waffle Çok özenli geldi dağılmamıştı tadıda çok güzeldi ellerinize sağlık 🤭
...l11.08.2025ne zaman burdan yesem her şey taze bir şekilde geliyor ve lezzetli, hediye ekler için de çok teşekkürler ellerinize sağlık
...ı11.07.2025Hayatımda yediğim en iyi tatlılardı. Yanına 2 adet ekler göndermişler sağolun.
...t12.02.2026tatlılar güzel
...z09.01.2026Aslında her şey iyi tek bir problem var oda çikolata kalitesiz bir çikolata onu değiştirirseniz her şey mükemmel olacak
...l01.08.2025her zaman aldığımız ürünler muhtemelen sıcaktan kaynaklı oreolar hamur gibi olup eklerin çikolata tadına yağ tadı baskı geldi
...n11.07.2025Güzel de fakat hamurun üstünden malzemeler dağılmıştı
...i11.03.2026Profiterolun hamuru ve kremasi taze, güzeldi. Fakat nacizane tavsiyem çikolatasını değiştirmeleri. Çikolata genizi yakıyor, çok ucuz bir çikolatanın tadına benziyordu.
...i18.10.2025Mükemmel
...m23.02.2026çikolatası çok kalitesizdi,bugüne kadar yediğim en kötü profiteroldü.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59
Satıcı Ticari Unvanı
Yaşar Alpaslan
Ala Profiterol