rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Çapa

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
VALİ RAHMİ BEY MAH. UĞUR MUMCU CAD. NO: 10 İÇ KAPI NO: 0 BUCA/ İZMİR
...z06.06.2026İlk siparişim işkembe sipariş etmiştim tuzlama yollamışlar gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz ben çok memnun kaldım… ve hızlı geldi…
...ş22.05.2026Çok iyiii
...m05.04.2026efsane
...n17.10.2025Bence İzmir’in en en iyi çorbacısı herkese tavsiye ediyorum kendi suyunda
...k03.10.2025Çorbanın hası
...i02.08.2025En güzeli her zaman sizde değişmeyin
...R11.08.2025lezzetliydi notlar dikkate alınmış tek eksiği yeşillikti
...l02.08.2025Ben çorbayı çok beğendim
...k12.04.2026çorbada sıkıntı yok güzel ama fiyatlar mağazaya göre baya pahalı 2 kat fark var
...n04.08.2025fiyatına bakmadan aldım hastayım diye iyi hoş lezzetlide böle fiyat mı olur corba bu yaa el insaf.
...z15.07.2025hepsi guzel ama ayak paça icinde wt yoktu
...R11.07.2025Asla notları okumuyorsunuz işkembe koymadın dedim en çok işkembe koymuşsunuz etler büsbüyük iyi pişmemişti ve kokuyordu her zaman söylediğim övdüğüm yer gerçekten çok kötü bi hal aldı daha da almam
...k03.07.2025hep severek söylediğim yerdi. mercimek torbası tuz içinde yiyemedim. bozulmak üzere olan çorbalara tuz koyduğunuz zaman çok belli oluyor...
...k29.06.2025Çorba çok güzel ama roka yok o yüzden kırdım puanı
...n12.09.2025her iki çorbada oldukça lezzetliydi.
...n19.04.2026Meze roka vs. Hiç bişey yoktu sadece limon vardı
...N15.09.2025Paket servise kaşık koymamışlar
...R02.05.2026Daha öncede söylemiştim. Ama son söylediğimde kötü kokuyordu içemedim
...a08.04.2026içinde deri vardı yorumlara güvenmiştim bitiremedim bile
...l09.01.20261 buçuk saate geldi sıcak geldi evet fakat çok bekledim hijyene de dikkat edilmesi gerekiyor
...r10.12.2025Yeşilik bileyok gereksiz turşu
...ş02.10.2025çorba istediğim mekanda kaşık koymamışlar ve mercimek inanılmaz kötüydü ve ekmekleri lütfen açıkta tutmasınlar nimet olduğu için fazla birşey yazmıyorum ama çorbada bile zor yumuşadı.
...m08.09.2025çorba dün kokmuş halde gitmiş Bi hasta içicek çorbayı ya yazık kokmuş çorbayı kendiniz içer miydiniz biraz özenli olsanız keşke
...k02.09.2025Nasıl bu kadar kötü hale geldiniz ya ne servis var ne yeşillik yağsız istiyorum dedim midem ağrıyor şu an
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: