- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Usta Pideci
Usta Pideci Ratings & Reviews
....
2 months ago
Harikaydııııı bayıldıkkk
- Patatesli Pide Menü280 TL
....
4 months ago
Teslimat gayet hızlıydı içi bol ve çok lezzetliydi teşekkür ederiz
- Dilediğin İkili450 TL
...n
4 months ago
Teslimat gayet hızlıydı pide çok güzeldi ama suffle sıcak ve harikaydı elinize sağlık bayıldım
- Usta Karışık Pide Menü350 TL
...ğ
4 months ago
Gayet güzel taze, sıcak ve iç harcı güzeldi. Tadıda gayet güzeldi.
- Dilediğin İkili450 TL
...k
11 months ago
☺️☺️☺️☺️☺️
...z
2 months ago
Menüde ayran vardı ama gelmedi ve soğuktu
...ş
4 months ago
siparisim eksik geldi garnitür gelmedi patates soguk geldi
...n
11 months ago
Pideyi yiyemedik teşekkürler
...r
11 months ago
hem eksik hem yanlış geldi
...y
1 week ago
kuşbaşılı pide aldım Rezalet Ötesi Bir ısırık bile alamadım aşırı kötü kesinlikle almayın paranıza yazık sucuklu kaşarlı güzeldi
...ı
1 month ago
dondurma sipariş ettim gelmedi laramida yollamadilar bilgilendirmede yapmadılar hakkım haram olsun
...k
2 months ago
Hayatımda bundan kötü hiçbir şey yemedim
...n
3 months ago
Menüdeki gibi gelmedi yanın ekstra hiçbirşey koymamışsınız
...k
4 months ago
İçeceğim yanlış geldi
...Z
4 months ago
Hiç beğenmedim hayatımda bu kadar kötü bir pide yemedim. Pideler çok soğuk geldi ve pidemden Küçük karton parçaları çıktı asla tercihim bu pideci olmaz .
...t
4 months ago
Berbat bir şekilde hazırlanmış üstünde sucuk yok et yok aralara serpiştirilmiş et parçaları lastik gibiydi onlar da keşke foto atabilsem de herkes görse
...R
4 months ago
Pek pideyi benzer yani yoktu biberli domates sosunu sürmüşler üstüne hamuru da pizza hamuruna benziyor
...n
4 months ago
patates gelmedi çocuk ağladı. daha dikkatli olun lütfen
...t
7 months ago
Sözde menü almıştık lahmacunun yanında mezesi yoktu
...Z
11 months ago
Yanında istediğim dondurmaları bunlar değildi elinizde yoksa arayın.
...f
11 months ago
Notum dikkate alınmamıştı yemek soguktu ürünüm geç geldi
- Fuse Tea Limon (1 L.)75 TL
...l
1 year ago
resmen hamura 260 TL para verdik . kıs başılı değil (kuş başı)karıncabaşlı pide yazık günahtır ayıptır helal etmiyorum asla misafire siparis ettim rezil ettiniz

