rider-banner-icon
  • Restoran Teslimatlı

Validem Börek

4.7 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Esatoğlu Mah. Esat Cad. No:81/D
...r01.06.2026Malzeme kalitesi üst düzey, yedikten sonra rahatsızlık hissetmiyorsun.
...N26.05.2026ürünler hep taze lezzetli. paketleme cok düzgün
...A17.05.2026Servis özenli, börekler lezzetli.
...k01.05.2026Sıcak ve hızlı geldi.ben çok beğendim.lezzet kalite harikaydı.teşekkürler..
...n28.04.2026gayet güzeldi yedi dakikada geldi
...N26.04.20262. kez siparis veriyorum.adana börek taze elmalı kurabiye çok lezzetli. incir cevizli kurabiye favorim oldu.
...N18.04.2026yorumlara bakarak siparis vermistim. ürünler çok lezzetli ve taze. Adana böreği iç harcı ve yağ oranı tam kıvamında. incirli cevizli kurabiye efsane
...r18.03.2026Favori börekçimiz
...r12.02.2026tatları harikaydı. ellerinize sağlık.ayrıca ikramız içi de çok teşekkürler
...r31.01.2026Her zaman aynı lezzet aynı sıcaklık
...T28.01.2026Lezzetli ve sıcak geldi
...ş01.01.2026Ellerize sağlık
...n31.12.2025Geç saatte olmasına rağmen taze ve lezzetli börek çeşitleri
...r23.12.2025çok aşırı hızlı teslimat
...ş23.12.2025Önceden börekler çok yağlı oluyordu şimdi düzelmiş taze ve lezzetliydi
...z02.12.2025Her zamanki gibi. Çok iyi
...a23.11.2025çok teşekkür ederim, lezzetli ve güzeldi♥️
...ı04.10.2025Herzamanki gibi harika . Ama karışık börek seçeneği olmalı
...n29.09.2025Hep olduğu gibi nefis ve leziz.
...n23.09.2025Böreğin lezzeti çok iyi idi. Kullsnılan kıyma miktarı ne çok ne az. Ne de soğanı çok fazla. Herşey tam kıvamın da. Ellerinize sağlık.
...n15.09.2025Çok lezzetli. Yağı, kıyması ve diğer malzemeler gayet ölçülü ve lezeetli. Tavsiye ederim.
...r11.09.2025çok lezzetli ürünleri. yalnız acayip yağmur varmış fark etmedik görseydik biraz beklerdik sipariş için. Kurye arkadaşa teşekkürler.
...a11.08.2025Herşey çok güzeldi, Çok Teşekkür Ederiz, Elinize Sağlık❤️
...ı15.07.2025Çooook iyi. Kurye arkadaş da ayrıca kibar nazik ilgili
...ı22.05.2026Kıymalı su böreği aşırı yağ içindeydi, sevemedim, simit güzeldi
...r14.04.2026peynir biraz daha lezzetli olsa daha da güzel olacak
...m19.02.2026Lezzeti güzel. Peçete çatal bıçakta paket içine bıraksalar daha güzel olurdu.
...n05.02.2026Güzel ancak kıymalı pek taze değildi
...l17.12.2025Börek aşırı yağlıydı.
...n08.11.2025sadece porsiyonu küçüktü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0019:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: hasancagri.nair@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hasan Çağrı Nair

Validem Börek