- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Pidebank
Pidebank Ratings & Reviews
...n
1 week ago
Çok kısa sürede geldi mekanda oturup beklesek daha çok beklerdik kesin ve o kadar sıcaktı ki beklettik biraz öyle yedik ve çok beğendik teşekkürler
- Kıymalı Kır Pidesi110 TL
- Peynirli Kır Pidesi100 TL
- Kıymalı Kaşarlı Karadeniz Pidesi450 TL
...i
2 weeks ago
Senelerin pidebankı, hala güzel hala uygun.
...n
1 month ago
Çok lezzetli ve güzeldi. Elinize emeğinize sağlık çabuk da geldı
- Kıymalı Kaşarlı Karadeniz Pidesi450 TL
...z
1 month ago
Severek
...r
1 month ago
Kusursuz
...r
1 month ago
Çok iyiydi elinize sağlık
- Karışık Güveç Pide270 TL
- Kavurmalı Kaşarlı Güveç Pide385 TL
...ı
1 month ago
güzelll
- Kıymalı Kır Pidesi110 TL
- Kıymalı Kaşarlı Güveç Pide255 TL
...n
1 month ago
Yılların müdavimi lezzet aynı
- Kıymalı Kır Pidesi110 TL
- Ispanaklı Kır Pidesi100 TL
...n
1 month ago
Lezzet muhteşem
- Kıymalı Kır Pidesi110 TL
- Peynirli Kır Pidesi100 TL
...m
2 months ago
Hem sıcak geldi hem de çok lezzetliydi.
...u
4 months ago
çok lezzetli çok güzel çok beğendim elinize emeginize sağlık
- Kaşarlı Sucuklu Güveç Pide240 TL
...ı
9 months ago
Harika harika harikaaaaa
- Kavurmalı Kaşarlı Güveç Pide385 TL
...r
10 months ago
Her şey çok lezzetliydi ve sıcak geldi.
- Kıymalı Kır Pidesi110 TL
- Ispanaklı Kır Pidesi100 TL
- Kaşarlı Sucuklu Güveç Pide240 TL
- Kuşbaşılı Kaşarlı Güveç Pide375 TL
...u
1 week ago
lezzet konusunda sıkıntı yok ancak porsiyon olarak çok küçüktü
- Kuşbaşılı Kaşarlı Güveç Pide375 TL
...n
3 months ago
Çok lezzetli ama fazla yağlı. Vıcık vıcık yağ akıyordu üstlerinden
- Karışık Güveç Pide270 TL
...n
6 months ago
güzel ama ıspanaklı gelmemişti
...n
8 months ago
guzel
...r
8 months ago
fena değildi
...ş
9 months ago
Çok çok iyi değil ama kötü de diyemem. Lezzet noktasında biraz eksiklikler var. Lakin pidenin hamuru güzeldi. Paketleme iyiydi ancak yanında bir meze gelmemesi kötü. Porsiyonlar ufak. F/P kriteri yok.
- Kaşarlı Sucuklu Güveç Pide240 TL
- Patatesli Kaşarlı Güveç Pide215 TL
- Su (50 cl.)25 TL
...n
1 month ago
Taban hamuru çok inceydi biraz daha kalın olabilir
...n
1 month ago
Büyük ayran istedim parasını verdim küçük ayran gönderdiniz. Pide de idare ederdi.
...R
7 months ago
Çok pahalı
...n
5 months ago
pide kötüydü
...k
7 months ago
pideler çok kötüydü hamuru berbattı kıyması azdı ve çok soğuk geldi sadece doyduğum için 2 puan verdim
...F
11 months ago
O eski halinden eser yok şimdi !
...z
1 week ago
siparişler çok geç geliyor

