rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Express Teslimat

Adıyaman Çiğ Köftecisi Samet Usta

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Natoyolu Caddesı 62/B
...n20.06.2026Yıldız kırmadım lezzetine diyecek söz yok ama tabi ki tartmadık yarım kilo çok azdı iki sıra şaka gibi doymadık üstelik yeşillik de aradık en küçük boy tabi onun da yarısı aysbeg iki dal nane maydonoz
...x16.06.2026elinize sağlık çok güzel olmuş
...d08.06.2026çiğköfteden memnun kaldım yeşilliği ve yanındaki sosları böldü teşekkürler
...i31.05.2026çok iyiydi böle devam
...r29.05.2026Çiğ köfte güzeldi. Sosları da bol bol göndermişler. Tavsiye ederim.
...L24.05.2026Çok güzeldi
...a12.05.2026Tam istedigim gibi bol limonlu gondermis olmaniz dikkat ettiginiz anlamina geliyor
...i09.04.2026Ürün yanlış ve geç geldi ama bir notunuz ve lezzettiniz her şeyi tamamladı eliniz sağlık
...n11.03.2026Servis, sunum, lezzet ve hız on numara
...n15.02.2026gerçekten çok lezzetli hızlı geldi teşekkür ederim
...k17.01.2026Ellerinize sağlık her şey çok güzeldi teşekkür ederiz
...n16.01.2026Siparişim özenli gönderildi her şey güzeldi. Ayrıca gönderilen ufak hediyeler için teşekkürler çok naziksiniz. :)
...n27.12.2025Harika çok beğendim 1 er tane yedik aynısından birer tane daha sipariş verdim
...n24.12.2025Hafif ve lezzetli
...z14.12.2025Destekler artsın
...k10.12.2025çok güzeldi istediğim gibi geldi not çok tatlıydı :)
...i25.11.2025İkram için teşekkür ederiz. Lezzetli bir çiğköfteydi gerçekten, lavaşlar tazeydi ve sebzeler güzel yıkanmıştı ellerinize sağlık
...n21.11.2025çok özenilmiş tertemiz taze yeşillikler hediye ve içindeki güzel not için çok teşekkür ederiz
...n15.11.2025Lahmacunlar nefis teşekkür ederiz.
...n10.11.2025Gayet özenli paketlenmişti.Tadı gayet güzeldi.Biraz daha hızlı gelmesini tercih ederdim.Onun haricinde herşey mükemmeldi.Ayrıca yanında gönderdiginiz sarma için teşekkürler.Oda çok lezzetliydi.
...i09.11.2025Lezzet güzeldi ama nar ekşisi çok azdı
...ş05.11.2025Çok lezzetliydi elinize sağlık
...k03.11.2025Çok güzeldi elinize sağlık. Hediye için teşekkür ederim:)
...ş02.11.2025Çiğ köfte mükemmeldi, bayıldıkkkk
...I01.11.2025Hem lezzetiniz hem de jestiniz mükemmel! Hediyeniz için çok teşekkür ederiz, gerçekten fark yaratıyorsunuz 👏🌯
...n30.10.2025Çok hızlı geldi ve aşırı lezzetli hem ısırık alıp hem buraya yorumumu bırakıyorum 😅 ayrıyeten ikramınız için de teşekkür ediyorum ellerinize sağlık bol kazançlar dilerim
...z30.10.2025gayet güzeldi Teşşekür ederim. tavsiye ederim
...n28.10.2025Çok çok iyidi ama çiğköftesi biraz azdı
...u26.10.2025Çok lezzetliydi ve bol boldu gerçekten hemen geldi
...k25.10.2025biberleri ve acısı tam yerindeydi çiğköftenin tadı güzeldi sadece lavaş biraz sertti onun dışında 10/10luk yemekti
Monday15:0023:59
Tuesday,Saturday,Sunday13:0023:59
Wednesday,Thursday,Friday12:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: