rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Helvacı Ali Mimaroba

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ekinoba mahallesi mustafa kemal blv. B1 Blok no: 25/M1
...r29.05.2026tadı çok güzeldi ayrıca kurye süper hızlıydı teşekkürler
...r10.05.2026Canım nasıl da tatlı istiyordu, hem de dondurmalı. Teşekkürler.
...ı16.03.2026Çok memnunum
...ç15.03.2026Sipariş çok lezzetliydi , çok kısa sürede teslim edildi.
...z30.01.2026İlk defa sipariş verdiğim bir işletme…Tatlar harikaydı…Sadece Waffle hamuru kolay kesilmedi.Bunu çok önemsemedim :)) Paketleme ve ürün servisi harikaydı.Sanki ben bir restoranda servis almistim.👍✨
...z20.01.2026Ürünleri çok güzel ve taze. Teşekkür ederim.
...k11.01.2026Biraz gecikti fakat hava koşulundan olduğunu düşünerekten sorun etmedim saygılar
...ş13.12.2025Sıcak geldi, gayet lezzetliydi. Yanında fıstık ve tahin de koymuşlar
...ğ14.12.2025Muhteşem bir lezzet helvanın müptelası olduk.
...ğ10.11.2025Lezzetleri efsane ellerinize sağlık
...a05.10.2025Cennet çamuru çok lezzetliydi ve ürünü teslim eden arkadaş çok nazik biriydi
...ü26.09.2025Hem sıcak geliyor hem de tadını çok beğeniyoruz, teşekkürler 🙏🏻
...z15.09.2025Mükemmeldi, sipariş çok hızlı elime ulaştı
...ş07.09.2025Harika harika bayıldım tereddütsüz alin. Teslimat kuryede mük
...a05.09.2025Her zaman fevkalade
...a03.09.2025Gerek eve sipariş ettiğimde gerekse gidip orada yediğimde, harika bir lezzet, mutlu çalışanlar. Keşke dondurmalarınızı da yarımşar kiloluk olarak satsanız
...u01.09.2025efsane lezzet 👍👍
...u31.08.2025Mükemmel👌
...a16.08.2025Mükemmeldi hızlı geldi tadı harikaydı tavsiye ederimmm
...n10.08.2025Müthiş bi lezzet
...r06.08.2025efsane lezzet. türk kahvesi icin ayrıca tesekkur ederim.
...l04.08.2025Evet gerçekten lezzetli ama küçük boyu o kadar küçük ki iki kaşıkta bitti :D
...r03.08.2025Zamanından önce geldi kuryeye çok teşekkürler.
...r02.08.2025Teşekkürler iyiydi, kurye çok hızlı ve kibardı.
...r23.01.2026helva sıcak gönderilse daha güzel olurdu
...i04.08.2025İrmik taneleri biraz daha diri olabilirdi. Sanki unla irmik helvası karışımı bişeydi ama sıcaklığı ve lezzeti güzeldi
...ğ13.06.2026Waffle lezzeti 10 numara ama kullandığınız karton 0 dökülmüş taşmış buna çözüm bulursanız çok iyi olur teşekkürler
...T17.02.2026Waffle hamuru güzel değildi bence malzemeler ve soslar iyi olsa da. Pişmemişti bence ve kıvamı yoktu.
...r20.06.2026tane tane değildi sevemedim
...u08.06.2026Sürekli sipariş veriyorum bu sefer waffle alt üst olmuş halde geldi bilginize .
Monday00:0000:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0454225034500001