rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Tatlıcı Köse Soli

4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Yaşar Doğu Cd. 7/A
...i08.06.2026Yediğim en iyi ekleri yapıyorsunuz elinize sağlık
...r16.05.2026Harikaydı
...z10.05.2026çok guzel
...p23.04.2026Çok ilgili bir işletme, ricamı kırmayıp yerine getirdiler üstelik hızlı teslimat sağlandı. Lezzetlerine bir şey dememe gerek yok kendini ispatlayan bir yer her şey müthiş teşekkür ederim.
...n26.03.2026Harika
...z08.01.2026Çok ilgililerdi tatlı taptaze geldi geldiğinde yeni pişmişti ve sıcacıktı
...k27.12.2025Sıcacık taptaze geliyor herzaman ellerinize sağlık
...l04.12.2025Dondurma muhteşem baklava ayrı muhteşem künefe de çok iyiydi .. mezitlide saçma sapan yerlerden yiyorduk . artık burayız . tereddüt etmeyin kesinlikle
...n03.12.2025cola yerine Pepsi yollamayın lütfen
...n17.11.2025Bu nasıl bir baklava ki üç gün tadını konuştuk . Ellerinize sağlık çok iyiydi
...r17.11.2025Fıstıklı kadayıf harikaydı.
...l13.11.2025Dondurmalar aşırı iyiydi kurye de çok hızlıydı
...L20.10.2025taze ve sıcaktı ustanın ellerine sağlık
...r27.09.2025Çok lezzetli baklavaları var .
...l17.08.2025Tadı gerçekten çok güzeldi
...ş13.08.2025kuru baklavamiydi gelen bilmiyorum ama kare şeklinde değil sarma üçgen şeklindeki gibiydi birqz garibime gitti ama sıcacık ve ttazeydi
...n03.08.2025Yaş pasta çok güzeldi.
...z02.07.2025inceliklerindwn dolayı teşekkür ediyorum.
...t22.11.2025Normalde çok sevdiğim bir tatlıcı bu sefer o kadar şile koymuşlar ki bal niyetine ekmeği sür ye
...z13.01.2026Hep taze hep aynı lezzet ve kalitede :)
...u12.06.2026İlk ve sondu
...t27.04.2026Yaş pastalar günlük taze çıkıyor dediniz ancak gelen ürün son derece bayat ve kupkuru. Beğenmedik tavsiye etmiyorum
...i08.03.2026Bir daha alsa sipariş vermem. Madem pos cihazı yok,iptal et.40 dk bekletim kapıya gelip ibana atarsın ne demek ???
...k19.01.2026kadayıf bayattı kaç gün önceki kim bilir. meyveli pasta istedim çikolatalı geldi malesef. ve siparişim çok geç geldi. pişman oldum
...a11.01.2026Mini baklavası fazla kızarmış biraz pişse çöp yanık tadı var beğenmedin
...t10.01.2026hayatımda böyle kötü bir künefe yemedım
...n04.01.2026Gerçekten hayatımda yediğim en kötü pastaydı ki nimete kötü demekten kaçınırım.Meyveli pasta siparişimi çikolatalı olarak teslim ettiler.Ben çikolatali istesem zaten çikolatalı seçerdim.Çok kötü çok.
...r04.01.2026hayatım da 1 çatal yiye bildiğim en özensiz en kötü künefeydi 4 adet söyledik ama hepsi çöpe gitti
...r20.12.2025parasının hakkını kesinlikle hak etmiyor kaliteli baklava hissi vermiyor
...u27.09.2025bayattttt hepsi hem misafirlige goturdum rezil oldum hele sarma baklava alakasi bile yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0023:45
Sunday10:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Burak Tutuk

Tatlıcı Köse Soli