- Doner
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Kervan 1453 İskender
Kervan 1453 İskender Ratings & Reviews
...k
1 week ago
teslimatı ve lezzetleri çok mükemmel
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm160 TL
- Ezme Salata50 TL
- Ayran (33 cl.)30 TL
...ç
2 months ago
Tavuk etleri güzelce pişmişti her zaman böyle iyice pişirseniz daha lezzetli olur 10/10 döner
- Tırnak Pide Arası Tavuk Döner160 TL
- Ayran (33 cl.)30 TL
...i
3 months ago
çok iyi hizmet
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm160 TL
- Coca-Cola (33 cl.)70 TL
...I
7 months ago
güzel
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm160 TL
...ş
8 months ago
Mükemmel ...
...r
9 months ago
Çok güzeldi
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm160 TL
...k
9 months ago
ayran eksik geliyor sadece onun dışında güzel
...a
10 months ago
Çok beğendik aşırı güzeldi
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm160 TL
- Ayran (33 cl.)30 TL
...a
11 months ago
Sıcaklığıyla lezzetiyle harikaydı. Kuryeye de teşekkürler hemen getirdi. Bozulmaz ve böyle devam ederse her zaman tercihim. 🙏
- Et Döner Dürüm260 TL
...a
8 months ago
Yerinize gelip yemiştim o zaman sosu da döneri de güzeldi. Sipariş verdiğim sos öyle değildi acımtrak geldi biraz. Kurye de hemen getirdi Teşekkür ederim 🤗
...m
10 months ago
Tadı cok güzeldi sadece yanında salata vs olsa dha güzel olurdu
...n
8 months ago
biraz fazla yağlıydı bide içinde deri çıktı hep
...ı
11 months ago
Çok severek döner yediğim bi yerdi ama son siparişim geldi içi tavuk derisi doluydu yiyemedik gerçekten hiç beklemezdim
...ı
1 week ago
tırnak pide sölüyoruz somun gönderiyorlar hiç de bilgilendirme yapmıyorlar
...ş
3 weeks ago
buz gibi geldi somun ekmek bayatti dagiliyordu et donmuştu artık
...n
3 weeks ago
Rezalet bir siparişti ne kadar çürük et deri eti varsa doldurmuşlar dürümün içine yiyemedim çöpe attım çok kötü yapıyorlar rezil bir sipariş tekrar sipariş vereceğimi düşünmüyorum tavsiyede etmiyorum
...n
1 month ago
Kaşarlı istedim ama borma dürüm göndermişler buz gibi bi de beğenmedim
...n
1 month ago
35 dk oldu ama siparişim gelmedi.Ayrica uzak mesafa bile değilken. 5dk Yürüme mesafesinde bir yer...
...n
1 month ago
Eskisi gibi değil
...l
3 months ago
Yediğim en kötü dönerdi. Yemin ederim mide bulantısından yiyemedim bile. Hepsi deri sanki kalan etleri koymuş gibilerdi. Yerinde yiyince böyle yapmıyorlar. Zaten yerindede yemem siparişler vermem artk
...n
4 months ago
uzun süredir buradan almıyorum belki duzelmistir diye tekrar siparis verdim çok kötüydu tavuktan cok deri vardi eski tadi kalmadı çok bozdular ilk aldigimda tadina doyulmuyordu
...k
6 months ago
Soğuk geldi ve akşam sipariş edildi diye mi bilmiyorum ama et kalmış gibiydi
...r
8 months ago
Bir buçuk saate geldi hep geç getiriyorlar neden bilmiyorum
...r
8 months ago
coca cola menüsü diye geçiyor ama cola turka geldi👎👎👎👎👎 1 saat geç geldi
...ş
8 months ago
Yemekler soğuk ve salçaya bulanmış bir şekilde geldi artık bu işletmeden yemek siparişi vermeyeceğim ödediğimiz tutar aldığımız hizmete göre fazla
...n
11 months ago
Ayran getirilmedi ve döneri yedikten sonra çok kötü mide rahatsızlığı yaşadım normalde de yediğim bir restoran olmasına rağmen bu sefer neden böyle oldu anlamadım

