rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Express Delivery

Sultan Pide

Express
Rating 3.1 out of 5 stars, 10000+ reviews
Çamlıbelde Yolu Nazik Sok. No:56/C Tuzla (Aydınlı Mah.)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/6/202612 Yıldır buradan lahmacun, pide sipariş ediyorum, güvenilir işletme, bugün ki lahmacun en iyisiydi diyebilirim.Puanını dikkate almayın derim daha fazlasını hak ediyor.
...n3/13/2026bekledigimden erken geldi ama guzel her zaman siparis veriyorum sadece bu aralar mazleme az gibi
...ı12/25/2025çok güzeldi
...u11/18/2025Çok lezzetli çok güzel olmuş son derece çok güzeldi sıcak geldi ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık çok teşekkür ederim
...u11/15/2025Çok güzeldi çok lezzetliydi harikaydı sıcak geldi ellerine emeğine yüreğine sağlık çok teşekkür ediyorum
...a10/2/2025Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık
...n7/21/2025Aydınlıdan yaylaya iyi bir hızda geldi. Mantar güveç ve lahmacun salatası geliştirilebilir. Güveç yanındaki lavaş çok iyiydi. Lahmacun harcı farklı ama lezzetli. Burayı mutlaka deneyin derim.
...z11/27/2025lahmacun çok güzeldi fakat 1,5 porsiyon kavurmalı kaşarlı pide çok az malzemeli ve küçüktü :( diğer pideleri çok güzel onları hala tavsiye ederim :)
...r5/13/2026fena değil fiyatına göre ortalama
...n1/14/2026içi az
...T1/18/2026Özensizdi iç malzemesi azdı hamur olmuş vaziyetteyd 2 yıldız fazlası değil
...y9/10/2025Coca cola Zero söyledim ama normal coca cola geldi
...ı7/9/2025Fırın sütlaç fırınlanmamış üzerinde sert kabuk bekliyoruz FIRIN DİYİNCE alüminyum kasede geliyor bilginize. pide aşırı tuzlu gereksiz bi tuz. En güzel şey kolaydı o kadar diyim teşekkürler!
...n6/16/2026Bu kadar kötü nasıl yapılıyor anlamak mümkün değil, bırak lezzeti malzeme yok denecek kadar azdı sadece hamur yedik
...z6/12/2026eskiden cok ğüzeldi lahmacunlar sütlaş hiç iyi degil daha önçeki siparişler cok ğüzeldi sütlaş cok kötü
...k6/10/2026merximek söyledim yayla çorbası geldi yakın diye sipariş ettim hazırlabnması 25 dk gecikti. pideyi belediyenin taziye yemeği için hazırlanan tuzla belediyesi kutusunda yolladılar. maşaallah
...h6/8/20261.5 porsiyon kuşbaşı kasar pide söyledim yemin ederim içerisinde 20gr et yok hakkım haram olsun
...a4/13/2026üzerinde neredeyse hic kaşar peyniri yoktu alti okadar inceydiki kup kuruydu yiyemedik
...y4/5/2026pide ezilerek gelmis keske fotograf koyabilsem de gorseniz
...n2/28/2026Bozdu artık maalesef kayış gibi ne tad var ne tuz
...t2/18/2026kuşbaşısız kaşarlı biberli pide
...k2/2/2026Lahmacunun yanında hiçbir şey yollamamışsınız boş lahmacun yedim bir tane sipariş verdim diye mi böyle bir muamele gördüm anlamadım bir daha da sipariş etmem zaten
...u9/28/2025Fotoğraftakiyle alakası yok kavurmalar çok kokuyordu yiyemeden attım
...I9/18/2025Verilen paraya yazık özellikle nota yazdım bol malzemeli olsun diye buna rağmen resmen kaşarı gösterip çekmişler dilimlerin neredeyse hepsi bomboştu mantarda kaşar yoktu çiğdi ya ne diyin haram be
...z7/30/2025kesinlikle tavsiye etmiyorum. 1 buçuk kavurma kaşarlı söyledim 1 geldi ve kaşar sadece selam vermiş pideye
Monday,Tuesday,Thursday,Friday09:3021:30
Wednesday,Saturday09:3021:00
Sunday09:3021:15

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: