rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Döner
  • Kahvaltı & Börek
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun

Has Ocakbaşı

TESLİMAT
Bedrettin Dalan Blv 5 Aykosan sanayi
...z03.02.2026Yanında gönderdikleri garnitür ve sıcak pide gayet yeterliydi beğendim tavsiye ederim
...n22.01.2026ekmek harikaydı tırnaklı pide yemek sıcacıktı tek sıkıntı çorba tadı biraz farklıydı ezogelin yazıyordu ama mercimek çorbasıydı tadı da ağır biraz onun haricinde sıcacık geldi
...i28.12.2025Teşekkürler.emeğinize sağlık.güzel bir tat
...i07.11.2025Mükemmel
...n22.10.2025efsane
...z08.10.2025dürümler güzeldi sıcak geldi eskisi gibi gibi miğde agrıtmıyor bünyem alıştı galiba yiye yiye ama başlar da çok miğde bozuyordu şimdiki yediğim lezzetliydi sagolun
...ı10.09.2025yemek çok lezzetli ve tazeydi porsiyon çok güzeldi elinize sağlık pide ve acı biberler için çok teşekkür ederim. sadece not olarak pilav biraz çiğ kalmıştı biraz daha yumuşak olsaydı muazzam olurdu
...n06.09.2025Güzeldi
...z19.08.2025güzeldi fakat yanına koyduğunuz sos çok tatsız anlamsız bir tadı var lütfen onun tadını daha lezzetli yapın.
...z13.08.2025elinize sağlık
...n10.08.2025Çok iyi
...m08.08.2025Çok iyi hep sipariş veririm
...z07.08.2025çok güzel tadı elinize sağlık notları dikkate alıyorlar. SG TEXTİL ♥️
...z07.08.2025COK LEZZETLİ YENİ KESFETTİM KÖZ BİBERLERİ ÇOK GÜZEL. SG TEXTİL ♥️
...r27.07.2025Kebap çok güzeldi yalnız tavuk az pişik ve tadsız gibi geldi servis muhteşem çok güzelce paketlenmiş yanında ezme ve turşu geldi
...n26.07.2025teşekkür ederim
...m26.07.2025güzel
...m26.07.2025güzel
...a23.07.2025Elinize sağlık, bol kazançlar.
...ş21.07.2025Hizli temiz bir yemek ama ekmek ince lavaş olsa daha iyi
...ş11.07.2025Ilkekz sipariş verdim tadi da güzel ve col hızlı sıcak şekilde geldi..ellerinize sağlık
...k03.07.2025Elinize sağlık ustam
...k25.09.2025İlk defa denedik ama herşey güzeldi.
...z18.09.2025bir kaç tane közlenmiş biber istemiştim sanırım dikkat etmemişsiniz teşekkürler
...k02.07.2025Fiyat performans
...l04.02.2026soda yerine su geldi. coca cola görseli ve adı kullanıp pepsi göndermiş. pide porsiyon çok ufak
...z30.09.2025teşekkür ederim hep burdan sipariş veriyorum çok lezzetli fakat yemek sepetine acı köz biber eklerseniz çok mutlu olurum ya yani kendimiz parayla istediğimiz kadar seçebilsek çok güzel olur.
...n20.09.2025Güzel tercih edilebilir
...n09.09.2025Coca-Cola yerine sürekli Pepsi geliyor
...r15.08.2025Yanında İzme bekliyordum bu sefer gelmedi hayalım kırıldı 🥲
Sunday22:0022:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: