919. Sok. No:41/B...n24.06.2026Baya lezzetli kaliteli
...n21.06.2026Hayatimda yediğimin iyi ciğerci. Bol ve lezzetli uygun fiyata... Ellerinize , hayırlı işler. Yorumlar da gerçekçi çıktı herkese teşekkürler.
...n20.06.2026Mükemmel
...r20.06.2026bu güne kadar yediğim en iyi ciğerci ellerinize saglık gerçekten muhteşem ve ucuz du 👌
...z18.06.2026On numara gercekten elinize sağlık
...ı17.06.2026fp tavuk ciğeri olmasına rağmen muzazzam allah işinizi gücünüzü rast getirsin dayı
...ı17.06.2026gerçekten çok güzel yapıyor deneyin derim mide rahatsız sorunu varsa mide koruyucu alın 30 dakika önce baharat vs dokuna bilir
...ş10.06.2026mükkmmel
...ı09.06.2026çok güzel gerçekten
...p08.06.2026Çok lezzetliydi ellerinize emeğinize sağlık 😇
...n04.06.2026lezzetli ve doyurucu teşekkür ederim
...ı26.05.2026süper çok güzel
...ı26.05.2026on numara süper
...u26.05.2026gerçekten de muhteşemdi dolu dolu ve doyurucuydu lezzetini ise tek geçerim
...R25.05.2026YÜREKTEN KUTLUYORUM VELİOĞLU CİĞERCİLİK 1980 SİPARİŞİM TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMDİ.ELLERŞNİZE SAĞLIK.ÇOK LEZZETLİYDİ.HERKESE TAVSİYE EDERİM.MÜŞTERİYE DEĞER VERİP MÜŞTERİNİN YAZDIĞI NOTU YERİNE GETİRİYORL
...r23.05.2026Harikaydı bayıldım eski günlerde maç çıkışı yediklerimiz gibiydi elinize sağlık
...i20.05.2026Güzel mideyi yakmıyor
...l08.05.2026Ellerinize saglik. Mukemmel
...n10.04.2026hem lezzetli hem doyurucuydu fiyat performans ürünü
...r28.03.2026Gerçekten işletmenin ilgisi muhteşem, aynı zamanda yemeği lezzetli ve uygun fiyattı.
...l23.03.2026Restoran ilgili.Eksik ürün olunca aradılar hemen başka içecek ile telafi ettiler.Fiyat performans başarılı
...n04.03.2026Gerçekten lezzetliydi ve sıcak geldi. Ciğer de güzel baharatları da tam ayarındaydı. Soğansız seçeneği olsa daha da güzel olur diye düşünüyorum, ellerinize sağlık 🌸
...ş21.01.2026bol ciğerli tam kıvamında ekmek arası ciğer mükemmel bayıldım fiyatta uyğun
...A25.11.2025biraz soguktu bu sefer
...ı19.11.2025Teşekkür ederim çok güzel olmuş ellerinize sağlık ustam ama gözünü seveyim baharatını ve tuzunu çok aşırı derecede atmışsın yerken içim yandı
...e28.10.2025Ciğer mi yaptınız şaheser mi yarattınız. Ustamın ellerinden öpüyorum
...ı26.08.2025gerçekten yapıyor abi bu işi helal olsun
...p23.09.2025Harikaydı sadece bir tık acı fazlaydı ama çok lezzetliydi
...n21.09.2025İnanılmaz lezzetliydi
...r20.09.2025Lavaş seçeneğiniz de olmalı, lavaşa alışan biri olarak ekmek yemek zor geliyo
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:0018:00
Saturday11:0018:30
Sunday09:0014:30